Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je hezké milařdář si postaví sídlo za peníze EU a tedy i za naše peníze. Pak se najdou lidi, kteří to obdiivují. To nějak nechápu.

5 0
možnosti
Foto

Já bych neřekl, že to sídlo má mnoho obdivovatelů. Ale nachází se v krajině, kde široko daleko nic není, tak se jeví jako ideální cíl pro víkendové výlety.

0 0
možnosti
Foto

Bydlím nedaleko, jednou jsem tam zajel, ale bylo tam mrtvo. Krásní pejskové, ten nalevo je jako naše čubina.

Myslím, že ta dotace byla dokonce 80. mil.

2 0
možnosti
Foto

Já jsem vycházel z článku v Reflexu, tam bylo 48 mio a dál jsem to nezkoumal.

0 0
možnosti
Foto

Opravte si: …a s našimi psi

1 0
možnosti
Foto

Díky, opraveno. A přitom ti "psi a psy" se motají celým textem a myslel jsem si, že jsem to vychytel.

0 0
možnosti
Foto

Jezdím kolem do Prahy, ale ještě jsem se nikdy nezastavil. Skoda, že těch fotek není víc, zajímalo by mne jak to vypadá uvnitř a co vlastně to Čapí hnízdo je. Blog mohl být poučnější, což by ho šlechtilo, zatímco ten zapšklý podtón ho kazí.

1 0
možnosti
Foto

Já bych neřekl, že ten podtón je zapšklý, jen popisuju, co se přihodilo. Čapí hnízdo má své vlastní http://www.stránky, tam najdete fotek i textů hafo včetně cen.

0 0
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik