Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dovolím si připomenout svůj blog, který jsem před 2 lety na téma Janota a "úroveň" naší justice napsal: https://jaromirpetrik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=589009

Zajímavé, že i za totální ignorace ze strany administrace obdržel karmu 45,11...

4 0
možnosti
JZ

Změnilo se od té doby něco?

1 0
možnosti
JZ

J65a22n 23Z53í11m91a

19. 1. 2019 23:41

Já se domnívám, že by se mělo řešit to, jestli takhle mohli ti exekutoři jednat A pak také zodpovědnost státního zástupce, který navrhl nesmyslný trest a soudce, jež ho uložil. Jinak nám nezbývá než říct "PÁNI DOKTOŔI SE NAVZÁJEM PODRŽELI.".

4 0
možnosti
Foto

Tento nesmyslný trest potvrdil i odvolací soud.

Jen dokázal, že úroveň současné justice je horší než za komunistů před rokem 1989.

3 2
možnosti
SN

:-)......Pamatuji si ho jako blogera........smutný konec! Je mi ho moc líto ! R^R^R^

4 0
možnosti
Foto

Ještě smutnější je, že administrace jeho poslední blog smazala...

2 0
možnosti
PS

P20e66t50r 93S22k31á65c52e19l

19. 1. 2019 23:02

Pane Preslere, ani jsem nedoufal, že se s panem Janotou ještě takto potkám. Tedy s jeho fotkou a textem. Totiž - ono odpoledne jsem jeho článek četl a jaksi jsem nerozuměl jeho závěru. Až v podvečer, když jsem se ze zpráv dozvěděl co spáchal, mne zamrazilo. Opět závěr - když někdo má myšlenku na sebezničení, měl by se potkat s přítelem, který ho odvede do hostince, tam to proberou a druhý den se z toho vyspí. Například, panu Janotovi mohla být udělena prezidentská milost. Milost jeho duši...R^

5 0
možnosti
Foto

Jak jsem pochopil z blogu pana Janoty, nedostal na rozdíl od jiných šanci...

1 0
možnosti
Foto

To už je dva roky. Smutné ale administraci křivdíte, protože důvod smazání poměrně logicky a pochopitelně vysvětlila. V té době ještě idnes nebylo tak bleskoidní.

1 3
možnosti
PS

P30e21t44r 35S97k69á36c22e92l

19. 1. 2019 23:07

Pokud logiku spatřujete v bránění sdělování vlastního pohledu na tento divný svět, v němž neúmyslné a neplánované provinění je dáváno na úroveň vraždy připravované - tak prosím. Kam se poděl cit, cit pro spravedlnost?

5 0
možnosti
Foto

Pod Váš blog se podepisuji

Velká karmaR^R^R^

Nesmyslně vysoký trest pro pana Janotu je obžalobou současné justice, která si říká nezávislá. Též je obžalobou současného režimu, který si říká demokratický.

Od sluníčkářů a pana Matušky to ale v diskusi schytáte!

6 3
možnosti
Foto

Pane Petříku ten zákon na základě kterého byl pan Janota odsouzen je kontinuitou zákonů komunistických, proti které antikomunisté tedy demokraté protestují. A jak jsem zaznamenal, vám se podobné protesty moc nelíbí. Tak co si stěžujete?

2 3
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik