Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SB

Prý za totáče byli u nás Beatles a Rolling Stones zakázáni.

...........

Na podporu toho, že to je nesmysl, připomenu ještě hodně písniček, které nazpívali čeští zpěváci na české texty, avšak na melodie Beatles:

Petr Spálený: To vadí (původně Ob-la-di), Marta Kubišová: Hey Jude, Helena Vondráčková: Miláčku, věř mi já nejsem k mání a řada dalších.

7 1
možnosti
BM

V roce 1965 nás na internátě vždy ráno budila písnička "tenhle kluk" neznám přesný název a pár písniček za ní to byla třeba "Yellow Submarine" a jiné od Beatles. Takže zase jenom bludy, kdopak je stále roznáší?

1 0
možnosti
JH

Tuhle "Demokracii" jsem svého času Karlu Krylovi těžce vyčítal. Několikrát, když jsem ho v Praze potkával, jsem mu to chtěl vytmavit.

Naštěstí k tomu nikdy nedošlo. Jen málokdy v životě jsem se tak těžce mýlil!

To jen tehdy Karel Kryl zase předběhl dobu!

19 1
možnosti
Foto

Přesně. Nechápal jsem, proč je Kryl tak zapšklej, když máme geniálního ministra financí (potom premiéra) Klause a na Hradě morální autoritu Havla. Jediná vada byla v tom, že se ti dva navzájem vůbec nemuseli, ale nepochyboval jsem o tom, že mílovými kroky doháníme Západ. Dnes už chápu, že pravdu měl Kryl.

11 2
možnosti
BM

Karma. Ano Máte naprostou pravdu. Já jsem v minulém režimu prožil i s "dětskými lety", stejně dlouhou dobu jako v tomto režimu. A někdy se nestačím divit co se dnes navykládá hloupostí o minulu. Ale Karla Kryla těmto nikdy neodpustím. Jak někdo může vyměnit Kryla za Hutku? Snad jen ti "kavárenští" a pražáci. Rozumná část národa nikdy! V tomto hrál jistě velkou roli "magorismus".

15 1
možnosti
Foto

R^Ano historie se po 30 letech úspěšně překrucuje. Zrovna tak jako před těmi třiceti lety. A někteří ne-pamětníci to baští. Bohužel.Rv

10 3
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik