Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Abych odlehčil ty urážky a urážlivosti tady, trochu téma smazaných příspěvků odlehčím. Sám mám jeden. Jako kavárník se v něm paradoxně zastávám pana Hanniga ;-D

0 0
možnosti
Foto

Díky za zajímavou diskuzi, ale o víkendu má službu adminka Tereza Janků. Proto jistě pochopíte, proč jsem se ocitl v Hyde parku a jistě pochopíte i to, že jakýkoli můj názor je zbytečný, neb by byl v rozporu s míněním této dámy a tudíž spravedlivě smazán.

4 0
možnosti
TJ

To je zajímavé, pane Preslere, že je tu takových příspěvků a tolik "lichotivých" o mně :) Jestli ono to nebude tím, že si pletete "v rozporu s pravidly" a "v rozporu s míněním". Zkuste se nad tím zamyslet a přeju pěkný zbytek víkendu i vám :)

3 1
možnosti
JL

Proletáři všech blogů spojte se!

3 0
možnosti
TT

Je to tak. Akorát ne všichni vipové jsou členy kavárny, pravdou ovšem je, že kavárníci dosáhnou titulu nepoměrně snáze.

1 0
možnosti
JC

Vy mi chcete tvrdit, že soudruh učitel nožička patří do nějaké "pražské kavárny". Jednak nevím, co to je a druhak mě to uráží! Proč jeho výtvory visí na jakési nástěnce vedle "normálních blogů". A to skoro pokaždé, když něco vyplodí... Ten je "váš"!!!

10 1
možnosti
Foto

... doporučení - nekrmte trolly (ani trollindy);-D nebo se jich nezbavíte:-P

1 3
možnosti
DV

D22a58v27i60d 84V32l31k

15. 12. 2018 12:30

Jojo Karle už jdu pryč.Je to tady sraz "hrdiných disidentů" proti nelítostné administraci na Idnesu;-D;-D;-D

5 3
možnosti
Foto

H54a67n39a 68V47l84k88o95v61á

15. 12. 2018 12:05

K příspěvku pana Vlka níže o tom že jediná kdo "bonzuje" na adminy jsem já....

Skutečně v tomto má (částečně) pravdu.

V době kdy mi velká opatrovnice pana Vlka Tereza Janků mazala v diskusích i Dobrý den, kdy mi za jeden večer smazala asi 8 příspěvků které našla v tříměsíční historii a kdy jedna diskuse byla promazáním změněna tak že se změnil význam příspěvků, v té době jsem se obrátila na šéfredaktorku se žádostí o posouzení "závadnosti" příspěvků a profesionality adminů.

Příspěvky mi byly vráceny.

Situace se po nějaké době opakovala, zvolila jsem tedy osvědčený postup, příspěvky mi opět byly vráceny a od té doby mám klid.

Je fascinující že si tento hyperprotektivní bloger a diskutér David Vlk neuvědomuje, že když je šikanován někdo jiný (což jsem byla já ze strany administrace) jde jaksi o sebeobranu.

Sám sebe považuje za hrdinu protože jde s tím "správným" proudem....

2 3
možnosti
DR

Koukám že jste měl pravdu. A to jsem si naivně myslel že po listopadu je už cenzura minulostí. Bohužel mýlil jsem se.

A ohledně těch údajných VIP blogerů. No nevím, co je na některých VIP, tak to snad ví jedině admini sami.

4 2
možnosti
Foto

Zejména, když neznají základy českého pravopisu a mají ubohou slovní zásobu, která by měla být základem každého VIP blogera. Ono je to jak po Únoru. Tehdy také nerozhodovalo vzdělání, ale nadšení pro věc.

3 0
možnosti
Foto

Aleši, není to tak dlouho, co jsi mi v diskuzi napsal tohle (celkem nesmyslně, mimochodem, protože já jen reagoval na hloupost a sprostotu):

Aleš Presler 54412

Blog

Karle, abych to nějak uzavřel. Chceš mi tvrdit, že jsi nespokojený jen kvůli tomu, že někdo má jiné názory než ty a to ti ničí osobní život? Ber to tak, že tenhle blog je mikrosvět a nenech si jej přerůst přes hlavu. Jsou mnohem důležitější věci.

Neměl by sis vzít tuto radu sám k srdci? Navíc to co jsi vypodil, vskutku žádný "přesah" nemá, na rozdíl od mnoha jiných článku umístěných do "koše":-/RvRv

7 2
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik