Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nelíbí se mi, když někdo označuje oponenty za strůjce Velkého února, a při tom jedná dle jeho nejlepších tradic věren odkazu jeho. To je nízká provokace.

6 1
možnosti
DV

D14a20v13i10d 59V16l82k

15. 12. 2018 10:24

Kristepane jedno oko nezůstalo suché nad nespravedlivým osudem fňukajícího pana Preslera. Kolego, Vy jste strašně zamindrákovaný bolestín. Je mi Vás líto.

Víte je to takové nechlapské to Vaše skuhrání. A mimochodem z Vás bývalého komoušského novináře ten starej režim a soudružské myšlení smrdí, jak kaluž ruské ropy.

A jestli se mnou osobně máte nějaký problém, klidně se můžeme domluvit a vyříkat si to osobně, víte já nejsem ufňukaná princeznička jako Vy, jsem zvyklý být mezi chlapama montérkách, kde se věci říkají rovnou do očí.

5 2
možnosti
LH

Tak mě nezapomeňte chlapsky naznačit to pojmenování pro mě třeba to projde :-)))))

1 0
možnosti
MS

Vy už se zřejmě nemůžete dočkat, až vám taky zarazí publikovat na blog.idnes a vy se konečně stanete mučedníkem.:-P

10 0
možnosti
DV

D79a87v97i14d 64V59l18k

15. 12. 2018 10:25

;-D;-D;-D To je přesnéR^

3 1
možnosti
SB

Už několik lidí vám napsalo, že vám dali karmu.

Já jsem vám ji dal také.

0 0
možnosti
PU

P37e29t89r 12U15h19e34r

15. 12. 2018 10:15

Kampáááň :-D Milý pane nejlepší nezávislý novináři Aleši Preslere, jděte si zlepšit náladu na Čapí hnízdo. Třeba tam potkáte Andreje, on vás pozve na kávu, kterou si budete muset zaplatit a můžete si spolu poplakat, jak je ten svět nespravedlivý.

3 2
možnosti
Foto

A už jste v Hyde parku.

2 0
možnosti
Foto

tam jsou i jiní a nestěžují si. Je to totiž v souladu s pravidly

5 2
možnosti
DR

Zasloužená karma. R^

5 3
možnosti
Foto

J28a12k86u47b 68R67o65t33h

15. 12. 2018 10:04

A zasloužený odsun. R^;-D;-D;-D

5 2
možnosti
LH

To byl teda fofr...... :-)))))

0 0
možnosti
SB

Fofr to byl, ale tím se nic nevyřeší.

Naše civilizace čelí velkým problémům a naši novináři a cenzoři je řeší tím, že buď o nich zakazují psát, nebo se alespoň přičiňují o to, aby se to psaní k lidem nedostalo tolik moc.

Ale ty problémy tady jsou a nikdo je nevyřeší ani neodtraní nějakou kontrolou toků informací a úvah.

3 0
možnosti
Foto

H35a28n67a 18V60l51k27o63v47á

15. 12. 2018 9:54

A hajdy do Hyde parku...:-)

Teď jsem se probudila, k ranní kávě čtu zprávy a blogy, vidím vlka v nadpisu (já teda tady jsem spíš taková vlčice samotářka a vyju jaksi proti - a s ohledem na reálný život ne tak často jako zdejŠÍ VIP mazáci), podívám se 19 přečtení, sotva čtvrt hodiny od zavěšení....a jste v Hydeparku.

S ohledem na to jak admini tvrdí že nemůžou být všude a pořád je velmi pravděpodobné že Vás někdo z těch o kterých píšete nahlásil...

4 1
možnosti
KT

To jsem byl já, kdo nahlásil pana Preslera!

Uááááááááááááááááá!

Uáááááááááááááááááá!

7 1
možnosti
SB

Mám s těmi lidmi, které tady uvádíte, následující zkušenost:

Když zlehčují nějaký problém, včerně toho nejplačivějšího problému, který visí nad Evropou, k nám se ze západoevropských států zatím neštěstí moc nerozšířil, ale prostě to nad námi visí, tak já jim napíši, že oni o to tady v pohodě zlehčují v blogu nebo v diskusi, ale jejich děti a vnoučata tomu budou možná muset čelit v reálu. A že psaní blogů nebo diskusních příspěvků z bezpečí obýváku je jedna věc, ale čelit tomu tváří v tvář, což by mohlo čekat jejich děti v vnoučata, je už něco jiného.

A oni mi odpovídají, že mě kategoricky žádají, abych do toho jejich děti netahal. Jeden z těchto lidí mi dokonce napsal, že jeho dětem nemám vyhrožovat. Přitom tohle není vyhrožování. Vyhrožování by bylo, kdybych psal, že jeho dětem já osobně něco špatného udělám, nikoli však když píši, že je jednou bez mého přičinění (opakuji, že bez mého přičinění) semele proud dějinných událostí.

Z toho vidíte pokrytectví těchto lidí. Tvrdí, že to, co píší, není nic špatného, a potom se ošívají, když jim člověk napíše, že to dopadne i na jejich potomky.

Jestliže ty světlé zítřky, o kterých píší, míní vážně, tak proč jim vadí, že jim odpovím, že v těch světlých zítřcích budou žít i jejich děti a vnoučata? Přeci podle jejich údajného názoru (alespoň tak to tady píší oni sami, že jsou to jejich skutečné názory) to budou světlé zítřky, tak co je na tom tak špatného, že se to těmto blogerům nelíbí?

A jestliže to naopak světlé zítřky nejsou, tak proč je oni jako světlé zítřky definují? Není to z jejich strany v takovém případě pokrytectví?

6 4
možnosti
Foto

J38a72k93u15b 92R44o51t55h

15. 12. 2018 10:01

Další fňukal. Já jsem ti, Beneši, napsal, abys našim dětem nevyhrožoval a stojím si za tím. ;-D;-D;-D

5 2
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik