Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Ráda jsem si o Martinovi pocetla, i když jsem už ledacos znala.

3 0
možnosti
MB

Pan Faltýn se skutečně nemá zač stydět - vidím projev upřímného nadšení. Podobně beru jeho blogy, kam mu občas i rád přispěji. Z. Troška je nepochybně zajímavý i milý člověk. Zejména tím, že absolvoval stejné Lyceum ve Francii, jako slavní J. Voskovec a R. Schránil. Pak rozumím i jeho snu, natočit Janu z Arku. Proč na to ovšem jde cestou tvorby většinobraků, to mi i vrtá hlavou. On v podstatě odpovídá sám - Jaká by pak byla sledovanost a obsazenost v kinech? To již logiku dává. Jeho tvorbu nekritizuji, jde o trh a spotřebitel si vybírá ... :-)

3 0
možnosti
Foto

Důležité je dodat, že Troška nedostává žádné dotace ze státních fondů a peníze na své filmy si shání sám. Což není v dnešní době zcela běžný jev.

3 0
možnosti
LH

Ajaj pan Faltýn zjevně není v té jediné správné partě blogeru..... :-))))

4 0
možnosti
JZ

Bože můj, někteří se z toho neustálého rozdělování lidí můžou zvencnout.

3 1
možnosti
MM

O jakém herci píšete? 8-o

2 1
možnosti
Foto

;-D;-D;-D že by o dalším kandidátovi na Zemanovo vyznamenání;-)?

2 6
možnosti
Foto

Proč by se měl nějaký herec stadět za sevé role? To by se měl i advokát stydět za to že obhajoval zločince?

6 0
možnosti
Foto

Pane Flaško, podle některých diskuzních příspěvků na iDnes by se měl stydět i ten advokát. Jinak jste vtipný jako vždy.

3 0
možnosti
Foto

Pokud něco děláme rádi a od srdce, není se zač stydět;-)R^

5 0
možnosti
SN

:-)..........Pane autore, zase jste mi rozšířil můj duševní obzor ! R^R^R^

4 1
možnosti
JV
Foto

také si říkám, že zahraje li někdo těch pár štěků, zda jej označit za herce.

2 3
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik