Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Je mi celkem ukradené, jestli se tady objevují či neobjevují Hermánkovy blogy a diskuzní příspěvky. V diskuzích jsem se s ním často střetával, ale nikoli kvůli rozdílnosti názorů. To je velmi často jen floskule, protože mnohdy se lidi baví o věcech, na které ani názory mít nemohou, neboť jim k vytvoření názoru chybí podstatné informace a vydávají za názory pouhé dojmy. S Hermánkem jsem se střetával kvůli tomu, že texty různých autorů i skutečnosti záměrně dezinterpretoval a vyvozoval závěry přizpůsobené těmto dezinterpretacím.

Ostatně vy děláte něco podobného, když prezentujete Hermánka jako jakýsi fenomén a přitakáváte jeho výkladu, že byl vyhozen z blogu idnes.cz, protože ideologicky nevyhovoval adminům.

Hermánek hlavně provokoval a vy činíte nyní to samé a přitom se dovoláváte velkorysosti adminů. Proč nejste velkorysý vy a nenechal jste být, že byl Hermánek vyhozen? Neměl jste přece žádnou povinnost dělat s Hermánkem interview, zatímco admini mají povinnost dbát na dodržování regulí blogu. Ale dobře - provokujte si, jak chcete, ale nedovolávejte se velkorysosti u jiných, když sám jí nejste schopen. Provokace totiž z principu není velkorysá.

10 2
možnosti
Foto

Dobrý den pane Preslere,

článek sice pěkný, ale slušně řečeno... nepřesný. Kdybych chtěl být hnidopich, tak napíšu že pan Hermánek lže jako když tiskne. Já totiž narozdíl od Vás mám k dispozici všech 60 ks komunikací s dotyčným diskutérem a osobně jsem ho pouštěl zpět na hlavní stranu a odblokovával jsem mu profil, který si tak nějak zase zablokoval. A to se taktně nezmiňuji o tom, kolikrát jsme ho upozornili, kolikrát jsme ho varovali a kolikrát se s ním zkoušeli dohodnout. Ostatně, šedesát konverzací je myslím dost samo o sobě.

A čistě ze slušnosti jen mail ode mě (jako příklad)

Dobrý den pane Hermánku,

a omluvte prosím mou velmi pozdní odpověď. Váš e-mail mi propadl historií a prokousal jsem se k němu až dnes. Tedy ještě jednou omluva, hned zkraje.

Pokud jde o Vaše příspěvky, máte jich vlastně smazaných 26. A právě proto, že zde píšete tak dlouho, mě ani nepřekvapilo, co jsem v nich našel. Tedy, abych

to zkrátil. I po dvojím přečtení jsem nenašel ani jeden příspěvek, který bych Vám vrátil zpět. A upřímně řečeno, pokud máte potřebu řešit, kdy to která Vaše vnučka „dostala“, tak bych se ani nedivil, kdyby Vás kdokoliv z adminů zablokoval trvale. Nemám ponětí, co si představujete jako slušnou a kultivovanou diskusi. Mě ty Vaše provokace a příspěvku druhu „dostala to“ nebo „běženci nemají mít svobodu“ nepřijdou kultivované ani trošku. A souhlasím s Vámi, že diskuse nemusí být nutně sterilní. Ale slušné a kultivované rozhodně ano. Tedy závěrem. Vaše setrvání v diskusích (a tím i na blogu) závisí čistě na Vás. Pište tak, abychom Vám nemuseli věnovat pozornost a nebudete mít žádný problém ani v případě, že budete mít na kontě 9 smazaných příspěvků. Je to v podstatě jednoduché. Za administraci Patrik Banga

8 0
možnosti
Foto

jen pro pořádek dodávám, že článek byl přeřazen do rubriky Hyde park, kam svým obsahem patří. Viz pravidla.

2 0
možnosti
PN

Mne blog také zrušili, ať si ho nechají. Ale ať potom neblábolí, že v Čechách je svoboda slova a demokracie. Potlačování názoru je dnes horší než v 80tých letech.

3 1
možnosti
JK

V osmdesátých letech byste se těžko takto vyjadřoval.

5 0
možnosti

R^ Dobrý a zcela vysvětlující blog. Admini jsou někdy úzkoprsí - také jsem to zažil u smazané diskuse.

0 0
možnosti
Foto

Články pana Preslera nečtu ze zásady, ale tento mne zaujal a otevřel jsem jej a nestačil se divit.

Mám k němu několik připomínek. Myslím, že tak mohu učinit vzhledem k časté citaci mého jména.

A/ Nikdy jsem adminům nepsal nic o tom, že pan Hermánek píše nevhodně atd (tedy pro pana Preslera ještě jednou - nikoho jsem neudal). V celé své blogerské éře jsem pouze jednou upozornil redakci a to bylo v situaci, kdy jistý Karel Martinec litoval, že jsem nezemřel úderem kamene ze Zdi nářků - nechám na čtenářích, ať posoudí, jestli mé upozornění bylo či nebylo oprávněné

B/ Pan Hermánek píše, že mně - cituji - sral. Asi bych nepoužil tento termín, ale nezastírám, že - vzhledem k jeho počtu příspěvků v jedné diskusi dokonale rozvrátil vlákno zcela zcestnými příspěvky, mnohdy zcela mimo téma - mi vadil. Až natolik, že jsem jej - krátce před jeho banem, začal mazat. Jinými slovy - 5 let jsem jej trpěl a nechával být bez reakce. On sám mi jednou napsal, že čte jen perex a hned diskutuje - opět ponechávám na čtenářích, jestli je tento způsob vstupu do diskuse přínosem.

C/ Pokud si stěžuje, že jsem na něj nereagoval, pak je to samozřejmě moje právo, nemusím odpovídat každému. Nehodlám se poměřovat v jazykových znalostech, ale gramatická chyba se můlže objevit i v českém textu.

D/ Článek pana Preslera vyznívá jako prezentace ubohého blogera, kterému byl odňat přístup. Pakliže má blog idnes jistá pravidla, je prostě nutné j buď dodržovat, nebo jít jinam. I mne byly některé články staženy, byl mi redakcí objasněn důvod, který jsem musel respektovat.

Tolik asi. Osobně nejsem pro zákaz psaní kohokoliv, ale ponechávám si právo kritiky v okamžiku, kdy se o mne kdokoliv otře.

16 5
možnosti
OF

Kolego, vemte to psychologicky. J.Hermánek se snažil s vámi navázat kontakt, slušně, jako člověk s člověkem. Vy jste ho ale ignoroval. Tak zřejmě začal

reagovat trochu podrážděně. Tak se mi to jeví.

Proč někomu pořád vyčítat minulost ? Můj otec,děda i otčim sloužili ve Wehrmachtu. Také dostanu ban ?;-D

4 1
možnosti
PS

P33e15t50r 98S16k19á24l87a

23. 11. 2018 10:08

Je pravda, že se po svém prvním banu pan Hermánek vulgaritam v diskusich vyhýbal. Ne tak ale v článcích. Pamatuji si, že v jednom svém článku poslal několik diskutujících vcetne me natvrdo někam. Na to pak v diskusi reagovat adekvatne nelze. To me ale na na nem vadilo nejmene.

2 0
možnosti
JK

Bouře ve sklenici vody.

1 0
možnosti
SB

U řady těch vyřazených příspěvků člověk nemůže soudit, protože nečte, k čemu se vztahují. I sám o sobě slušný příspěvek jako "já s tím souhlasím ́" nebo "v tomhle s vámi nesouhlasím" může být neslušný v kontextu věci. Když někdo bude psát hnusný antisemitský názor, tak za hnusnou může být považována reakce "máte naprostou pravdu".

Ale co je nekultivované na příspěvku, že po válce dokonce v Itálii hrozilo, že komunisté budou vládnout, a ani Francie k tomu neměla daleko, to nechápu. Tady si neumí představit ani ten kontext, ve kterém by tohle mohlo vadit.

6 0
možnosti
JK

Zdravím pana Heřmánka do exilu. Zrovna včera jsem si říkal kde asi je, proč nediskutuje. Tak už to vím, ani ve snu by mě nenapadlo, že by mohl být umlčen. I když s jeho pohledem na svět většinou nesouhlasím, tak k tomu vyloučení musím zvolat 3 x hanba !!

6 0
možnosti
Foto

H71a86n92a 75V18l96k86o37v95á

23. 11. 2018 10:03

Řečeno s panem Tomkem a ve světle deseti naprosto nezávadných příspěvků (a pro ty co vidí svět černobíle bez schopnosti nadhledu asi nepochopitelně):

v zájmu demokracie Vraťte nám Hermánka!

3 2
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik