Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravím, přišel jsem až teď a koukám, že jsem byl přemístěn do Hyde parku. Budiž, redakce má na to plné právo. Teď k jednotlivým příspěvkům.

Patrik Banga: Nápad udělat rozhovor s Jiřím Hermánkem jsem měl už delší dobu, zvláště když se v diskuzích, z nichž zmizel a hlavně pod texty autorů jedné nejmenované skupiny, kteří to kvitovali s velkou radostí, začaly o panu Hermánkovi příspěvky vycházet příspěvky typu "to je dobře, že byl vyhozen", "máme tu klid" atp. Jinde se ptali, kde Jiří je. A protože JH je pro mnohé zdejší známou osobou, rozhodl jsem se mu dát prostor l vyjádření. Toť vše.

Tereza Janků: Nepůsobíte nestranným dojmem, což vás pro práci značně diskvalifikuje. Vzpomínám si na diskuzi tuším pod Martinem Kavkou, kde jste tvrdila, že pan Vlk píše krásné články a proto je poutáte, tak ať pan Kavka píše stejně jako pan Vlk a budete ho třeba poutat také. To mi přijde trochu přes čáru. Jakou máte kvalifikaci, abyste mohla hodnotit úroveň psaní jednotlivých autorů?

MUDr. Vodvářka: Je hezké, že mě ze zásady nečtete, ale proč se pod mými texty objevovaly vaše příspěvky typu, že píšu mizerné bláboly?

Miroslav Mudra: Skutečně zní až výhružně, že vás Jiří Hermánek nezajímá a přesto ho chcete osobně kontaktovat se svými přáteli. Jinak získat kontakt na JH se dá získat během několika kliků na PC, což vy ani vaši přátelé zřejmě nezvládáte. Tady je pak každá rada zbytečná.

Všeobecně. Tykání s adminy mi nevadí, je to věc jejich a autorů. Ti "tykací" by se však neměli zvýhodňovat, což se bohužel velice často děje.

A pravdou také je, že blog je mikrosvět a není třeba mu dávat před běžným životem, jak popisuje Jiří ve své závěrečné odpovědi. Děkuji všem za zajímavou diskuzi a přeji hezký víkend.

7 3
možnosti
MM

Kde jsem napsal, že mě JH nezajímá? Napsal jsem že mně v tomto prostoru neschází!

4 0
možnosti
MS

"Byl jsem „jako veš v kožichu“ a když jsem panu doktorovi Vodvářkovi předvedl, že umím francouzsky lépe, než on (on patrně vůbec ne), tak se dohodl s adminy a ty prkotiny, co jsem mu napsal posloužily jako důvod k mému zákazu diskuzí."

Zdroj: https://presler.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=689014

Má k tomu pan Hermánek nějaký důkaz, nebo to je jen jeho lidově-zpravodajská tvořivost?:-P

1 0
možnosti
Foto

Pan Hermánek je sám pro sebe střed tohoto i šesti sousedních vesmírů a samozřejmě ve všem, co kdy dělal, byl a je - podle svých představ - lepší než kdokoli jiný. Toto jeho vyjádření je proto nutné brát s hodně velkou rezervou.

1 0
možnosti
JB

J72i25r88i 41B33o91r

23. 11. 2018 12:09

Nesouhlasil jsem s ním prakticky v ničem. Ale chybí mně.

3 0
možnosti
ND

Bohužel musím napsat svůj názor, že pan Banga neninestranny administrátor. Mám více příkladů,proč si to myslím, ale uvedu 2. Administrátor by se neměl s některýma blogerama sblizovat tak aby si tykali, také by neměl vystupovat pod jenich clanky jako diskutér. Psala jsem na Lidovky na BB téměř od počátku založení blogu. Administrátoři tam vždy zachhovavali odstup.

8 3
možnosti
JK

Bohužel musím napsat, že jste nevyjádřila svůj názor, ale nesmysl. Skutečnost, že si Banga s někým tyká a že někde vystupuje jako diskutér, nikterak nesouvisí s jeho činností admina. Proč ho nepovažujete za nestranného admina, jste vůbec ničím nedoložila. Předvedla jste ale klasickou ukázku vydávání svého dojmu (navíc v tomto případě založeného na nepochopení, v čem spočívá nestrannost) za názor.

Kromě toho nestranný není nikdo, ale nemá to co dělat s činností administrátora. Ten má dbát na dodržování předem daných pravidel a pokud to dělá poctivě, pak je irelevantní, čemu nebo komu stranní. Vy se ale podle všeho domníváte, že se nějak promítá do jeho práce, čemu a komu jako člověk straní. Pokud ano, pak to dokažte.

3 2
možnosti
Foto

H57a28n16a 19V68l71k89o58v67á

23. 11. 2018 11:30

Podle některých diskutujících měl pan Hermánek "připomínky."

Ó jaká hrůza. A dokonce v diskusi...

Když přece všichni víme že připomínky jsou žádoucí - ale ty "správné", že ;-)

5 2
možnosti
MM

Mnohokrát jse mi z příspěvků JH dělalo zle, jeho výroky, že okupace v srpnu 68 byla taškařice s ohňostrojem, normalizace pohoda,, nespolupracoval pro svůj prospěch s StB, ale kontrarozvědkou, což je to samé, bylo již za hranou veškeré slušnosti.

K tomu jeho stálá zaplevelování diskuzí..

Mně neschází, naopak! Asi to dnes není moc populární, ale je třeba se postavit zlu, alespoň touto formou.

6 2
možnosti
MM

Jen ještě dodatek.

Pane Preslere, jak se vám podařilo osobně kontaktovat pana Hermánka?

Já bych , i mnoho mých přátel, také o to stál.

0 1
možnosti
Foto

já ho sice nemusela ale proti jiným zdejším trollům-a to i z řad žen blogerek-byl alespoň zábavný bystrý a vtipný-teda občas-to jaké záludnosti a podrazy zde předvádí jiní-jiné- je opravdu hnus

a nejen že jim to prochází, ale ještě bývá naopak napomínán ten kdo se jim brání a oplatí jim stejnou mincí-díky jistým lidem mám i já na kahánku ale bohužel pokud se proti vám dvě tři osoby domluví provokují a pak nechávají mizet celáí vlákna diskuze ve které vás napadali a uráželi, tak je těžké jim to prokázat:-/

1 0
možnosti
VF

Mně osobně šel pan Hermánek na nervy. Ne tím, jaké měl názory, ale tím, jak zapleveloval diskuse. Ke všemu měl připomínky, jen aby něco napsal. Zdálo se, že jen provokoval.

Mně nechybí.

12 1
možnosti
JH

"Ke všemu měl připomínky..".Paní Foltýnová, to se za komunistá stát nemohlo, že?

3 2
možnosti
Foto

J59a73k40u43b 63R54o44t88h

23. 11. 2018 10:28

Ale vždyť pan Hermánek neodešel. Jen sem dál píše pod svým fake nickem Miloš Dvořáček. :-/;-D

1 0
možnosti
JH

To to ale trvalo, než to vyhodili z hlavní stránky:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik