Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PT

P65e58t86r 65T38o97m87e91k

5. 11. 2018 19:32

O tomhle bych se chtěl dozvědět něco víc. Tvrdíte: "Sametová revoluce proběhla v režii Státní bezpečnosti, tam totiž nepracovali žádní blbci. Když její členové lákali rekruty, říkali zhruba toto: „My nechceme nikoho zavírat, jen chceme vědět, co se skutečně děje ve společnosti. Tak pomůžete nám i sobě změnit věci k lepšímu.

Zdroj: https://presler.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=686333"; Jak jste na to přišel? To je z vaší hlavy? Proč by to STB dělal? To jsou jen kecy lidí jako jste vy a třeba Petřík, kteří nenáviděli jiné lidi, třeba chartisty, kteří se snažili tady ten komunistickej koncetrák zrušit. Je mně vás líto.

5 3
možnosti
KT

Pokud Listopad zorganizovala StB, tak by měl autor článku nebo pan Petřík Listopad oslavovat stejně jako VŘSR

6 0
možnosti
Foto

J95a33k39u34b 68R58o17t35h

5. 11. 2018 19:28

Srovnávat morálně vysokého a integrálního Čapka s písničkářem, který byl udavačem StB a nemá kouska studu převzít už druhou (a vlastně třetí) propagandistickou medaili, je hodno jen eticky zamrveného člověka. Opět jste prokázal, že obecné zdejší mínění o vás je přesné a pravdivé. ;-€;-O

12 6
možnosti
Foto

Obecné zdejší mínění je poněkud rothovský výraz, ale budiž vám to přáno.

4 2
možnosti
Foto

To jste neměl psát.

Z toho místní rusofoby trefí šlak.

Podívejte se, jak řádí u mne a u pana Nožičky.

Ale za mne karma R^

12 3
možnosti
Foto

Sledoval jsem, četl a karmoval. Původně jsem nechtěl o Jarkovi psát, ale navštívit jeho koncert. Až když jsem zjistil, že jsou beznadějně vyprodány, spáchal jsem blog.

5 1
možnosti
KT

Myslím, že antabus by Vám možná ještě pomohl

5 7
možnosti
Foto

A Vám pomohl, pane Trčálku?

3 1
možnosti
AL

Svět je v pořádku: Listopadové koncerty Jarka Nohavici jsou beznadějně vyprodány.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lepší reklamu ani nemůže mít. Teprve teď bude plnit sály a haly.

Karma a pěkný večer.

:-)R^

8 0
možnosti
KT

Teprve teď?

Arnolde, že Vy jste taky bard!

2 1
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik