Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Nevím co řekl blbě, ale já když jsem chtěl bydlet, tak jsem chodil ve 3 z práce, v 23 ze stavby, a vstával jsem v pět. Výjimky byly soboty a neděle, to jsem byl v šest na stavbě. Kdo jiný než mladý člověk(měl jsem 24) má tu úžasnou možnost regenerace? No a když jsem dostavěl, tak aby se mi nezkrátily žíly, tak jsem chodil pravidelně na brigády, a doma jsem měl 200 králíků a 30 čínských prasat. Mimochodem žena se taky nezastavila a ještě stihla dvě děcka. V zimě jsme byli s děckama minimálně týden na horách a v létě minimálně týden pod stanem. Chtěl jsi víc než průměr, musel jsi holt víc pracovat, ale jakýpak otrok, vždyť to byla radost, jak to všechno rostlo a zvládali jsme to v pohodě, protože jsi zregeneroval síly, když jsi se na čtvrt hodiny opřel o futra!!!. Jenže my jsme měli ve středním věku, tedy v 35-40 letech všechno hotové, My se nedívali v tomto věku, s kým rychle zplodíme jedno upocené děcko a kde tedy budeme s partnerkou tu chvíli, než se rozvedeme, bydlet. ;-D

16 0
možnosti
Foto

Já žádný makačenko nejsem. Myslím tím fyzickou, manuální práci. Ale okolo roku 1983, to mi bylo 35, stavěl tchán chatu a já dělal přidavače.

Tedy, s tím přidáváním zedníkovi začali ještě tchán s tchyní, ale v červnovém vedru odpadli. A tak já se zedníkem jsme ve dvou tu hrubou stavbu malé chatky do 21:00 dorazili pod věnec a ještě jsem pak měl chuť na manželské hrátky.

4 0
možnosti
RB

Já mám 2 zaměstnání, tady na severní moravě to s jedním platem nevytrhnete.... A nejsem otrok, natož Zemanův

9 0
možnosti
Foto

Aleši, přemýšlím, jestli si děláš legraci ze 100% nebo jen z 10%. Ale, zatím mi Set Top Box nenabídl tu pasáž o dvou zaměstnáních a já musím plnit své domácí povinnosti (venku je pěkně).Tak, snad po té procházce budu moudřejší.

4 0
možnosti
Foto

Jirko, je to tam, ale až někde dál po té pasáži o trenýrkách. Nechce se mi to vyhledávat, další hodinu s prezidentem bych už nevydržel...

0 0
možnosti
MB

Jsem odpůrce M. Zemana, pálení trenek poovažuji za šílenost a "Nadávám mu zde" - ob den. Jeden z mála příkladů, kdy se jej zastanu. Osobně jsem si vybonmotoval, že - Mladý člověk je limitován pouze sám sebou. Pak jsem měl zaměstnání celkem tři. Dnes žiji mezi OSVČ a ten zedník , kterého popisujete, to tak dělá. A samozřejmě další. Každá z nich staví RD na Hypotéku - (Moje už dávno stojí, bez dluhu). Ten Zeman řekl to, co je dávno platné - Více pracuj a méně mluv. Proč jsou tito lidé nazýváni parazity, obtěžování uvažovaným nesmyslem EET, horou papírů ap., to je na další blog. Dotaz pro autora - A kdo jiný, má tedy makat, než-li ti mladí ? ... :-)

10 0
možnosti
MM

Bohužel s Vámi nesouhlasím.

Pracoval jsem většinou 12 hodin denně a to na plný pecky a nedovedu si představit, že jdu po té na další šichtu. Život není jen o splácení hypotéky, ale také o věnování se rodině, o kultuře, sportu a dalších činnostech. To se může stát, že úspěšně splatíte hypotéku a budete v tom domě žít sám.

Každý by si měl uvědomit, jestli ze svého příjmu na to má, nebo bude pro něj lepší bydlet v pronájmu a nedeformovat vlastní život.

5 1
možnosti
JH

Mně se zdá, že už tady ze Zemana hodně lidem straší ve věži, sorry jako

7 0
možnosti
BM

To se vám nezdá, je to fakt.

1 1
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik