Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZD

Chtěl jsem napsat, že jste popsal i ducha a mechanismus posledních voleb a pan Dorotík - viz dole - mne předešel.

1 0
možnosti
Foto

Perfektní článek. Vám zaslouženou karmu! Jen dál!R^!!

13 16
možnosti
PK

Já bych nominoval na prezidenta šéfa pirátů,mládí vpřed;-D

5 3
možnosti
PB

Já myslím, že na toto místo se už delší dobu nedočkavě třese bratr Miroslav!!!

4 0
možnosti
MP

Nejsem sice pražský kavárník, ale tohle by byla smutná zpráva pro všechny. I pro Vás, jen o tom zřejmě ještě nevíte...

14 5
možnosti
MB

I když je jasné, že Soukupova TV není úplně nestranná, zaplaťpánbůh za ni..

Někdo tady musí vyvažovat evidentní zaujatost ČT (jakkoli se ČT může cítit tímto označením dotčena).

Ačkoli má ČT určitý monopol ..."monopol na pravdu" by neměl mít nikdo..

24 14
možnosti
Foto

Jak říkal legendární dirigent Karel Vlach: "I když mě haněj - je to reklama!"

V případě Jaromíra Soukupa to platí dvojnásob ;-D

9 1
možnosti
MB

Opravdu jste mne zaujal tím blogen , zda plivat na dědu - naše předky. Pochopitelně nikoliv, jsou naši - my zase jejich. Děti, za dědy - rodiče nemohou - mohou se poučit, projít seberefelexí. např. dcera prokurátora Vaše, se finančního dědictví vzala - ve prospěch vězňů. Grebeníček syn, naopak dále rozvíjí odkaz svého otce zločince. Tam potom i patří megahvězda Soukup. Člověk, který prostě nebyl schopností moderovat obdařen. Naopak, byl obdařen čichem. Na větry z hradu, na čínské prachy, na hlásnou troubu otce vlasti, za další rozsévání zloby a demagogii. Sice to nic neřeší, ale funguje to ... Sledovanost skutečně roste ... :-)

21 6
možnosti
VD

Tak, jak si tzv. tradiční strany vytvořily Babiše, stejně tak si ČT vytvořila Soukupa. Bez příčiny není následku. Holt, jsou zákonitosti, které skutečně platí.

:-)

15 6
možnosti
OK

O63t94a 90K34i28n50c

7. 4. 2018 23:05

To mi spadl kámen ze srdce. Já už jsem se bál, že příštím prezidentem bude Aleš Presler.

12 3
možnosti
JZ

"To je blbý, to se bude líbit."

21 3
možnosti
TH

Jeste budete "prazskou kavarnu" prosit, at s tim neco udela. Jestli to tak dopadne.

8 4
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik