Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J67a36n 15R66y74c79h65l68i61k

10. 4. 2018 12:36

Že je zadarmo? TANSTAAFL...

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Koukám, že jste se hezky rozjel. Jen tak dál, ale jak jsem psal níže pod jiným vaším příspěvkem, který jsem plusoval, je opravdu lepší, když se vyřádíte tady na blogu, než aby to odnesla prodavačka v Lidlu. Ale já za váš zpackaný život opravdu nemohu a že neznáte svazačku ze Zpráv či rodinné vazby v ČT rovněž není moje vina. Mějte se moc hezky!

1 0
možnosti
JC

Sledovanost Barrandova rapidně stoupla z 6% na 8%, ;-D

4 0
možnosti
Foto

Nečekal jsem, že se diskuze tak rozkošatí, svůj názor a poděkování všem jejím účastníkům jsem vyjádřil již kdesi dole. Zareaguji pouze na paní Krškovou a její zvolání, jak dlouho tady bude můj text viset, když tam už není nic nového. Zřejmě myslela pravý sloupec hlavní stránky blogu, kde jsou nejčtenější články, případně po překliknutí nejvíce karmované. Pokud se budu stále pohybovat mezi prvními deseti texty v obou kategoriích, zmizím přesně za týden od data a hodiny publikování. Tak jsou holt nastavena pravidla zdejšího blogu. Něco jiného je rubrika zaujalo nás, tam články vybírá redakce a střídá je podle svého uvážení jednou i vícekrát denně.

Takže ještě jednou děkuji všem diskutérům za bohatou a plodnou diskuzi, jsem vděčen i za příspěvky nenávistné proti mé osobě, neboť co více může svědčit o charakteru jejich autorů.

Mějte se všichni hezky a hlavně - neberme blogy tak vážně, život máme jen jeden a proto si ho užívejme, dokud můžeme!

4 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

LM

Nejhorší na tom ubohém článku je, že i takový nýmand jako Soukup by jako prezident byl lepší, než to opilé individum, co tam sedí teď.

8 1
možnosti
KS

Řekněte mi, co chcete slyšet, a já vám to z televize slíbím.

7 0
možnosti
OM

Tak pokud se "jelita" nepoučí ze dvou posledních prezidentských porážek a budou zase "nejelitám" radit koho že mají volit a že jedině jejich kandidát je ten správný a kdo to nechápe tak je hlupák (v tom lepším případě), pak věřím že je možné úplně všechno. ;-D

3 0
možnosti
MK

Jak dlouho tady bude zabírat místo tento článek, nic nového nepřibylo ?

1 4
možnosti
DP

To už je snad šíření poplašné zprávy....Rv

7 0
možnosti
PK

No já myslím,že po svém zranění Jarda J. uváží, že už asi nebude hrát a tak toho prezidenta by možná vzal....:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik