Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
15 16
možnosti
MS

Pokud mě zrak nemate, tak rvát se tam chtěl jen ten pořadatel. :-P

4 4
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
6 0
možnosti
Foto

děkuji za informace, karma

11 7
možnosti

Novinářů je mnoho a tak se mezi nimi najdou i tací. Ale že se nestydíte za prezidenta, který je jeden a má být vzorem i dětem a který lže, opíjí se, málem se svalí u korunovačních klenotů, pohrdá všemi, kteří s ním nesouhlasí, značí o Vaší ubohosti a morálce.

12 18
možnosti
MS

Jestli je to tak jak píšete,tedy šlo o nálet holubí letky, tak slovo "hyenismus" - které je ve videu zřetelné - na celou situaci sedí jak prdel na hrnec. Akorát nejen na kameramany, ale na všechny zúčastněné.

15 0
možnosti
Foto

No, tak se přišli napapiknat a nabumbat, i když třeba právě zvoleného prezidenta nenávidí. Jídlo a pití jsou nadstranické, že?

18 3
možnosti
Foto

To, co předvedl ten člověk ve světlém obleku, tak tomu se říká stínování a obvykle se při něm strefuje do pytle.

1 2
možnosti
Foto

Samozřejmě, při tréninku boxu. Jak jinak?

2 1
možnosti
LH

Ono je jedno jakou měl kdo visačku. Já jsem se styděl od chvíle co si prezident sedl a promluvil až do chvíle závěrečné rvačky. A to jsem jeho volič.

0 8
možnosti
Foto

To, žádná rvačka nebyla. Asi jste ještě žádnou neviděl a proto doporučuji Ladův obrázek Hospodská pranice.

9 1
možnosti
Foto

J73a12k46u48b 85R59o90t95h

30. 1. 2018 8:58

No, já se stydím za to, že jako novinář (dnes tedy ex) mohu být spojován s těmi třemi "privilegovanými" nebo s vámi. Mimochodem - lžete. Žádný politik, žádná partaj, kromě komunistů, SPD a zemanovců, si nikdy nepěstovala novináře tak, že by některé pustila například při sjezdu tam, kam ostatní nesměli. Nikdy! To se objevilo až s novými nacionálními bolševiky. Je zajímavé, že ožralí a násilní pisálci vám nevadí, ale ti, kteří dělali svoji profesi tak, jak je zvykem a pravidlem, ano. Je mi z vás zle. Prý žurnalista, fujtajksl.;-€;-O

24 16
možnosti
LB

Já jsem pana Preslera zažila na jedné akci, tuším, že na jaře roku 1992, kde vystupoval jako redaktor Zemědělských novin. Pamatuji si ho proto, že nikdy před tím ani potom jsem se nesetkala s tak agresivním a neurvalým novinářem.

8 3
možnosti
SN

:-)......Souhlas beze zbytku! V několika zprávách v to bylo opravdu prezentováno, jako bitva ochranky presidenta s novináři! Někdo si asi nevšiml, že ten co knokautoval chlapíka s batůžkem měl kolem krku žlutou pásku s visačkou pro novináře. R^R^R^

20 4
možnosti

Zkusíš dát odkaz , Stando?

1 1
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik