Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Hlavní ostudou je v tomto případě komunistický redaktor Milan Rokytka, který se ožral jak zákon káže. Nejsme svatoušci, ale chtělo by to poněkud sebekritiku a ne si vymýšlet, že mně někdo něco nalil do pití. ;-D

25 2
možnosti
VB

Já bych, neřekl, že se porvali novináři. Spíše lúzři od Zemana napadli novináře.

19 27
možnosti
MH

Pane Baráku, vaše vyjadřování z Vás dělá, co jste

(pravil prof. Higins Líze Dolitlové).

18 11
možnosti
Foto

Díky za diskuzi, mnohdy byla výživná. Jen by mě zajímalo, jak se projevuje to stydění za prezidenta. Stydíte se 24 hodin denně, v práci, doma, ve spánku? A před kým? Před manželkou, dětmi či známými? Přeji hodně úspěchů při tom stydění. Když si představím, že se stydíte už pět let a dalších pět let se stydět budete, je mi vás líto, ale Zeman za váš zpackaný život opravdu nemůže.

50 21
možnosti
TH

Ja jsem se za Zemana stydeli, kdyz vubec jeste nebyl prezidentem.

8 13
možnosti
JH

J60i80ř40í 28H30u34m65l

30. 1. 2018 16:36

řekla oper v Londýně :-P;-D

11 3
možnosti
Foto

P20a12v23e26l 83V28á74v51r32a

30. 1. 2018 13:02

Tak to já jo. Já se za svého prezidenta stydím prakticky pořád. Nejhorší to bylo, když Klaus kradl to péro. Stydím se i za Zemana, třeba když prohlásil to o krymu, nebo když se neuměl chovat u královny, .....Pokud se vy nestydíte, tak vás lituji.

19 24
možnosti
TH

Akce Olovo, Akce Bamberg...Mostecka uhelna, Mynarova proverka, novinari jsou idioti, Peroutka,..... ze tohle nekdo ignoruje. Paneboze.

18 8
možnosti
MB

Opravdu seriozně. Veřejnoprávní ČT je bezkonkurečně nejlepší. Důvodů je mnoho, tradice, rozpočet, štáby lidí, sofistika, ČT 24, 2 aj. Je pak otázka, kdo před obrazovkou sedí a co chce slyšet. Jsem si vědom, žádné médium není objektivní, možno i besedovat o účelnosti poplatků ... Já to pak beru jako zdroj - nad zdrojem je dobré přemýšlet a dojít k úsudku. Pak říkám, že veřejno právní vlnka svůj smysl má .

5 4
možnosti
KP

Ano, mám stejný názor. Byl jsem zhnusen reakcí ČT na tuto vcelku běžnou epizodu z rautu. Výzvy prezidentu Zemanovi aby se za tento incident omluvil. Směšné a trapné spojování s výrokem prezidenta Zemana při setkání s Putinem.

Nechci platit nic ČT, nechci aby me poplatky byly použity pro výrobu těchto nechutných propagandistických pořadů. Vždyť proboha, to jsme snad nikdo v roce 1989 nechtěli a ani ve snu bychom si takovou špínu nepřipustili.

Vám karmaR^

33 15
možnosti
MS

Běžná epizoda to je možná v okruhu Zemana. Slušný člověk na rozbíjení kamer a fyzickém napadání novinářů (včetně) žen nic "běžného" nevidí. :-/Rv

14 10
možnosti
Foto

A ten otrávený novinář: zjistili jsme, že mu někdo do skleničky nalil smrtelně jedovatý dihydrogen monoxid a odvar z parlamentního listí.

https://technet.idnes.cz/nebezpecny-dihydrogen-monoxid-siri-hruzu-studenti-jej-chteji-zakazat-1ey-/sw_internet.aspx?c=A070221_171908_sw_internet_pak

Rv

8 6
možnosti
MS

;-D R^ Na dihydrogen monoxid asi není zvyklý.

2 0
možnosti

Já se velmi stydím jak za vašeho prezidenta, tak za některé novináře Rv

4 4
možnosti
Foto

A já navíc i za jisté bloggery.

10 7
možnosti
MM

Když to shrnu, tak ten privilegovaný novinář byl v ohrožení života, protože jak se sám později vyjádřil, někdo se ho pokusil otrávit. Žádný z těch privilegovaných se ho efektivně nesnažil zachránit, ale jen ten bijec ho jako balík slámy hodil na pódium.

A pak začal boj o novinářskou etiku! Ten privilegovaný argumentoval, i když směšně, pěstmi a jiný výkřiky, jen přes mojí mrtvolu!

No kdo na to má? Jedině ten kdo podle hodnocení nejvyššího není žumpa,

5 3
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik