Diskuse

Blogeři, diskutéři a normální lidé: Vzpamatujme se, žijeme jen jednou!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Souhlas, je normální být normální. Krásně je to vidět při nástupu věku - úplná proměna hodnot. Od podivného brouka na keři, po vrcholy - lidé a jejich přátelství. Pak i Pepík, kronika toho odžitého, úsměvy vzpomínek a ocenění, kdy sám zesláblého podpořil. Nic hraného, přirozená a dobrá lidskost. Pepíka je možno mít rád i vážit si jej ! Má to ovšem háček - Zřejmě,se Vám kamarád nevnucuje, jako jediný a správný průvodce života ! Pak jistě, je přijatelný - ti další, tkz. osvědčeně stabilní - Navíc neomylní - žvaniví - státotvorní - zřejmě již nikoliv ! ... :-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^ Karma

Rodina, kamarádi, blízké okolí a lidé dobré vůle jsou důležitější než jakýkoliv prezident či politik a nemají mezi tyto lidi vstupovat a jakkoliv je rozdělovat - to ti lidé nemají, napíšu rovnou: nesmějí dopustit!

1 0
možnosti
Foto

I45v89a54n 96V41e94s11e46l98ý

16. 1. 2018 13:04

Mám také takového kamaráda, ne ze školy ale ze sousedství. A cítím, ač nejsem jedináček a sestra již umřela, že je to můj brácha. Já to nikde neříkám protože jsem hluboký introvert. On jako extrovert to občas řekne a dodává, že pro něj znamenám víc než jeho sestra. Jo, jsme už v důchodovém věku a celý život to tak je. A moje zkušenost je taková, že oba máme ve velké míře stejné názory, např. teď na volbu prezidenta, což beru jako další znak pravého přátelství.

3 0
možnosti
Foto

J88a11n19a 66M32a87j14o93v84á

16. 1. 2018 13:02

souhlas do slova a do písmene. A Pepíkovi přeji uzdravení bez následků...V

1 0
možnosti
Foto

R^ Tak. Život není virtualita, ale realita. Se vším všudy!Jen na to mnozí zapomínají, či před tím utíkají:-/

2 0
možnosti
Foto

Ano, Aleši. Já jsem taková kronika M4b (označení posledního ročníku průmyslovky "U Lenina" - protože Lenin je přece vJečný, že?).

A já také pořádám jak velká (po 10 letech), tak i malá (po 6 měsících) setkání spolužáků. A proto se často, ne vždy, jako první dozvídám o jejich odchodu.

Zatím to je ještě v mezích, ale následující roky nebudou v tomto smyslu vůbec příjemné. A nikdo z nás neví, kdo bude mít "přednost".

To, co jste chtěl říci, je zcela zřejmé. To, co zde my většinou vedeme jsou takové žabomyší války a mnozí z toho máme legraci. Bohužel ale ne všichni.

2 0
možnosti
Foto

jojo, taky mi napsal kamarád, tedy nevím jestli ještě budu hoden toho oslovení, když zjistil, že nevolím Zemana, prej mám v tom případě intelekt žížaly z jeho zahrádky,

já se tím celkem bavím, ale je mi z toho zároveň i dost smutno....

0 0
možnosti
Foto

To ale není špatné přirovnání, ta žížala.

1 0
možnosti
Foto

Zlatá slova. Ale vysvětlujte to těm nejzavilejším fanatikům (na obou stranách). Marná práce.

1 0
možnosti
Foto

Nechte na hlavě. Každý si myslíme, že fanatik nejsme a když si to pak po sobě přečteme...

3 0
možnosti