Diskuse

Když se stal kandidátem, zrušil náš kolega Petr Hannig diskuzi pod blogy. Čeho se bojí?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P68a80v29e49l 21O76p23l

11. 1. 2018 17:40

Aleši, sice Vám rozumím, ale nenapadl Vás ten pravý důvod. Realita je bohužel taková, že mnoho přispěvatelů do diskusí pod falešnými identitami dává naprosto sprosté komentáře. A ne každý tomu chce čelit. I já sám jsem ze stejného důvodu u některých článků z pozdější doby diskusi zakázal, protože vulgární napadání není diskuse. A pana Hanniga znám velmi dobře osobně a věřte mi, že je to velmi slušný člověk. Naprosto chápu, i s ohledem na jeho věk, že to číst nechce ... Aˇse Vám ve všem daří - jako blogerovi i v osobním životě. Hezký den.

4 0
možnosti
Foto

Souhlasím s vámi, nicméně když se někdo rozhodne kandidovat na prezidenta, musí s nesouhlasnými příspěvky počítat. A číst je nemusí, mám dojem, že pan Hannig v diskuzích nereagoval. Jak se říkávalo: Kdo se dal na vojnu, musí bojovat.

1 0
možnosti
Foto

kandidovat na prezidenta pokládám u většiny kandidátů za stejný nerozum, jako kdybych sám vyzval na tenis Berdycha.

2 0
možnosti
Foto

To já klidně. Kdyby mě viděl, tak by se uválel smíchem a jí bych tím pádem vyhrál. ;-D

6 0
možnosti
Foto

Hannig je takový malý Zeman, takže je vlastně vše v pořádku. Zeman nechodí do debat, Hannig zrušil diskuse.:-)

8 1
možnosti
Foto

Aj to ale bylo moudré prohlášení. Malá karma.

3 0
možnosti