Diskuse

Maxim Gorkij ve Stati o Leninovi: Nebraňte nám žít tak, jak jsme zvyklí!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J37a73n 80R26á18ž

11. 1. 2018 21:16

Citát Gorkého vytesat do kamene a dát do vstupní haly jak Sněmovny, tak i sídla vlády.

Za článek karma!

PS. Jsem nekuřák...pro případ, že by někdo chtěl zpochybňovat, že na protikuřácký zákon nadávají i nekuřáci!

1 0
možnosti
LC

Podepisuji. Jen doplním, že v dohledné době nám bude určeno i s kým máme žít. A to si nedovolili ani ti rusové.

3 0
možnosti
Foto

A co ti Kubánci tehdy u nás? A Vietnamci?

0 0
možnosti
Foto

Tak z pohledu šéfkuchaře, už jsem to tu zmiňoval. Kdo měl restauraci postavenou na jídle, udělal ji nekuřáckou i bez toho a bylo to dobré rozhodnutí. U hospy s kytarou a utopencem to byla blbost. A argument, že je to kvůli ochraně zdraví zaměstnanců je zcestný, kdo chtěl pracovat v nekuřáckém, práci si jistě našel, nedostatek pracovních sil je obrovský v oboru. A nelze se divit, že to lidi štve ani z aspektu toho, že si jich spousta nejrůznější zákazy čehokoli pamatuje a nechce se vracet do jejich dob.

4 1
možnosti
Foto

Kdysi jsem byl služebně u IKEA ve Welsu. Bylo to v listopadu v roce, co zemřel Brežněv. Když jsem byl v hospodě, kde jsem spal, na večeři, všimnul jsem si v novinách, které vedle někdo četl, nadpisu Breznev ist tot. V poledne jsme šli do IKEA kantiny na oběd. Kdo chtěl kouřil, ale v jídelně to vůbec nebylo znát. Dokonalá klimatizace. Kouř z cigaret i ten vydýchnutý stoupal rovnou k odsávání ve stropě. Jsem nekuřák, ale v takovém prostředí by mi kuřáci nevadili.

3 0
možnosti
Foto

Hospoda, kterou jsem zmiňoval, ty kuřácké větráky má, ovšem nestálo za to je zapínat, protože se zvyšujícími cenami piva začalo ubývat štamgastů, v jednom okamžiku jich tam sedělo sotva pět.

0 0
možnosti
PJ

P92e50t92r 70J65í96l88e20k

11. 1. 2018 11:52

S tím kořením to není tak jednoduché Studentce u nás nabídnou dobrý přivýdělek, o víkendu obsluhovat v hospodě. Jiná práce tu stejně není. Tam pro dým nebylo vidět od pultu k oknu. Hosté se střídají ale ona - nekuřačka je tam 14 hodin.

Poslední dobou chodí po kopcích čím dál více rodin s dětmi. Zkazí se počasí, a stáhnou se do hospody, kde čekají třeba dvě hodiny na odvoz. Nyní tam mohou v pohodě být, a svoji útratou kompenzují, hospodskému ztracenou tržbu od pivařů..

1 2
možnosti
Foto

Je vidět, že po horách moc nechodíte. Už celé roky jsou všechny horské chaty v Krkonoších, na Šumavě či Krušných horách nekuřácké.

1 0
možnosti
Foto

Nevím, jestli to je dobrý nápad, ale byl sem bit i za horší, tak proč to neventilovat?

V Rakousku existují tzv. "Heuriger". Heurig znamená vlastně letošní (víno) a tyto lokály jsou osvobozeny od daní, běžných pro restaurace.

A na oplátku, vinař, který v "Heurigeru" prodává své (letošní) víno, nesmí podávat žádné teplé jídlo. Pouze studený bufet. Ani teplou sekanou, ani klobásu, ani párek, prostě NIC teplého.

A tak můj nápad je založit kategorii "Pivní nálevna", kde by se kouřit smělo, ale podávat by se směla pouze studená jídla. Nic víc.

6 0
možnosti
JR

J98a63n 10R95á37ž

11. 1. 2018 21:32

Chodím občas do známé brněnské hospody "U Bláhovky" na nejlepší točenou Plzeň ve vesmíru. Jedna z mála hospod, kde se dostane chleba s tvarůžkem, či se sádlem a cibulí i nakládaný Hermelín. Mňam! A věříte, že by mi vůbec nevadil kuřák vedle, když by se s ním dobře vedly "pivní řeči"?

Váš návrh bych podporoval!

0 0
možnosti
FS

Hovořil jsem s mnoha lidmi,kteří chodili do hospod a i s hospodskými,ale ti říkají,že jim nevadila ani tak moc ta EET,ale ten diskriminující protikuřácký zákon.Ten způsobil úbytek hostů.

6 1
možnosti
Foto

Všechno je to bohužel o tom, kdo si na tom z těch, co jsou u koryta, přirazí bokem. Ať už si říkají lobbisti nebo jde o provize, ještě lépe o konzultace apod.

Tak se VYMÝŠLÍ na čem jak zbohatnout a vydělat! Pokud možno neprůhledně a neprůstřelně.

Proto EET... proto digitální recepty u lékaře... proto mýtné na silnicích a ne prodej dálničních známek... proto OpenCard... Mám pokračovat?

A ve jménu tohoto skrytého byznysu zakáží třeba i knedlíky a v hospodě pít pivo, jen aby se na tom někdo nakapsoval.

Hlavně je potřeba vymyslet to "koryto jak na to".

Aleši, jako vždy jsi uhodil hřebík na hlavičku!

5 0
možnosti
Foto

Díky za uznání, Martine. Jen jsem si vzpomněl na náš slavný Cable Plus, pokud by už tehdy platily podmínky na vysokoškolské vzdělání, pak by tam 90% lidí nemohlo pracovat. Přitom z hlediska zpravodajského to byl na svoji dobu super televizní kanál a pokud by vydržel dodnes, stále by patřil k tomu nejlepšímu na tuzemském trhu!

0 0
možnosti

Zapomněl jsem dodat k článku: R^

4 0
možnosti
LB

Zvláštní je, pane Čejko, že se zapojujete do diskuzí pod jinými blogy, když pod svými diskuzi nepřipouštíte. To se tak bojíte otázek?

0 0
možnosti