Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-).....Souhlas beze zbytku! Před 30 roky mi v Brně na plastice operovali ruku, jen s místním umrtvením. Jak to přišlo k sobě, bolest hrozná. Celou noc jsem prochodil v nemocnici po chodbě, kouřil jednu za druhou. Lékařům ani sestřičkám to nevadilo.

Ještě zmíním jeden příklad. Závodil jsem roky na koni. Každý rok lékařská prohlídka. Doktor který mě vyšetřovat, při rozhovoru kouřil, plný popelník špačků od cigaret Rothmans. Tenkrát byly vzácné a drahé, ale pan doktor si to mohl dovolit. Nikomu to nevadilo a žádný druhý den neumřel ! R^R^R^

2 1
možnosti
Foto

Byl jsem v létě také pár dnů v nemocnici, zákon už platil ale v té změkčené verzi, že se ještě nepokutovalo. Jakožto chodící jsem sedával na zahradě v areálu (což už se dnes nesmí). Pak mi sestřičky poradili, že večer můžu kouřit na balkóně, záleželo na tom, který lékař měl noční službu. Já vím, zní to divně, ale když máte chuť na cigaretu po zákroku, znamená to, že se váš zdravotní stav lepší. A také jde o psychiku, jak jste ve svém příspěvku správně zmínil.

1 0
možnosti
FD

Proto tvrdím,že tato vláda ukrojila nejvíce svobod z pomyslného koláče za posledních 25let.

6 0
možnosti

Nejvíc svobod z pomyslného koláče neukrojila žádná česká vláda ze své vlastní vůle, ale jen na základě nařízení EU. To, že někdo šidil na daních, nepovažuji za svobodu, ale za vyčuranost. Ostatně nová vláda - bez důvěry - má v plánu vrátit se k protikuřáckému zákonu a umožnit existenci kuřáckých a nekuřáckých částí v restauračbích zařízeních. Hlavním důvodem likvidace hospod, stejně jako v sousedním Bavorsku, kde zanikají už delší dobu a ještě rychleji než u nás, je ona nesmyslná cena točeného piva. Ale zdá se, že pivovary raději prodávají pivo ve skle, plechu či dokonce v plastu (fujtajxl) než v sudech. Proč, to nevím. Asi na něm víc a snáze vydělávají.

2 2
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik