Diskuse

Ortel versus Banga, aneb Víťa Vávra či Rudy Kovanda nikdy na Zlatého slavíka nedosáhli!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

proti gustu zadnej disputat

1 0
možnosti
Foto

Takže p.Donutil si vymýšlel,když vyprávěl,jak Rudy Kovanda musel být diskvalifikován,jinak by Slavíka vyhrál?:-) Btw,neposloucham ani Ortel,ani Gipsy.cz.

0 0
možnosti
Foto

No, vzhledem k tomu, že pan Donutil si ve svých vyprávěních občas hodně vymýšlí, tak bych tomu i věřil,

0 0
možnosti
Foto

Já se mylně domníval, že Ortel je nějaká skupina, která provozuje hudbu s vlastními texty. Z toho omylu mě vyvedl poslech některých kousků. O hudbu tu opravdu nejde. Tudíž mi není jasné, proč pro Ortela hlasují lidi v hudební anketě.

Slůvka v textech p. Bangy mi nějak připomínají našeho pana presidenta, případně naopak. Umět použít vulgarismus tak, aby to bylo vtipné a ne jen sprosté, je velké umění. Obávám se, že uvedený zpěvák toto umění příliš neovládá.

Starosti pane blogera bych chtěl mít. Inu, do děravý mešity....

0 1
možnosti
Foto

Samozřejmě vy, pane Dvořáku, máte starosti docela jiné než já. Jen jaksi nechápu, proč mi to tady sdělujete.

8 0
možnosti
Foto

Díky za diskuzi, byla velmi zajímavá. Ač jsem ve svých diskuzích nikdy nemazal, tentokrát jsem to hodně zvažoval u jisté Kielbergerové. Ne proto, že mě uráží nesmyslnými domněnkami, nýbrž proto, že diskutéry s odlišným názorem nazývá slepicemi atp. Ale řekl jsem si, že to zde ponechám, vždyť je to její vizitka, ne moje.

14 0
možnosti
Foto

Kdyby kterýkoliv odpůrce "sluníčkářů" nazval "sluníčkářského" oponenta ubožákem, tak je okamžitě smazaný a možná i zablokovaný.

O "slepicích" ani nemluvě.

Ale, souhlasím s Vámi. Tyto urážející příspěvky jsou vizitkou jejich autorů, proto bych je též nemazal. Stačí vyjádření čtenářů ve formě mínusů.

3 0
možnosti
Foto

Pri vsim respektu, tento blog mi zavani snahou nahnat nejake body. Kritika Bangy je totiz vzdy ocenovana a i kdyz ne vzdy souhlasim s tim co pisete, myslim si ze mate na vic nez laciny kopanec do neoblibeneho interpreta. A tak si take kladu otazku, proc vy, ktery jste kdesi psal ze jste z generace Beatles, tedy asi bigbitat ci rocker, jste fanouskem Ortelu. Jiste je vase vec, co lahodi vasemu uchu ale opravdu si neumim predstavit rockera fandiciho Ortelu. A nemam ted na mysli texty.

1 0
možnosti
Foto

Já nevím, co všichni mají s tím naháněním bodů. To si za ně můžu něco koupit, anebo mi to zvýší kvalitu života? Blog jsem napsal hlavně kvůli vyjádření Honzy Krůty, který byl svého času u "toho" a vyvrátil ona tvrzení ohledně Vávry či Kovandy.

3 0
možnosti

J89o81s60e17f 79H58e76j68n88a

28. 12. 2017 15:01

Do téhle debaty asi moc nepatřím, Slavíky neumím. Ale někde jsem četl rozhovor s Radkem Bangou a to je člověk přemýšlivý. S jeho bratrem jsem si párkrát napsal trochu hádavě a byl to on, kdo reagoval rozumněji.

Radko, rytíře Smila mi ani nepřipomínejte. Mám na verše fotografickou paměťa četl jsem to někdy v omnácti. Víte kolik let mi straší v hlavě Na starém hradě rytíř statný...8-o8-o8-o

4 0
možnosti

Já si článek o tom, že měl dostat Ortel tzv. Slavíka, šetřím až na Nový rok

2 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

J51a98n 80R15á88ž

28. 12. 2017 13:07

Souhlasím s názorem, že Banga a mediální oslava jeho teatrálního odchodu při loňském vyhlašování "Slavíka" byl nejgeniálnější reklamní tah, jak zpopularizovat zpěváka a širší veřejnosti málo známku skupinu.

PS. Jsou lidé, kteří se nepoučí a nepoučí, že vše co udělají má přesně opačný účinek, než zamýšleli.

2 1
možnosti

Čert vem Víťu Vávru, ale co takoví Walda Gang, Záviš a Eva & Vašek? Ti byli diskvalifikováni z Českého Slavíka 2006 na základě úplně stejného pravidla, kterým byl letos "poškozen" Ortel (tzn. není to nic, co by si pořadatelé vymysleli jen kvůli "politicky nevhodnému" Ortelu). A nevšiml jsem si, že by se tehdy konaly div ne demonstrace za vrácení hlasů Závišovi. Nevšim jsem si, že by všichni možní chytráci (čti komentátoři) několik týdnů rozebírali tvorbu Walda Gangu. A co pan Presler? Stal se fanouškem skupiny SURF Evy a Vaška?

1 0
možnosti
Foto

Ve svém příspěvku jste si odpověděl sám.

1 0
možnosti