Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Portál idnes má dva maily, kde je můžete oslovit velice rychle. Hotmail tomu říkají

Zdroj: https://presler.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=637882";

Já se v tom moc nevyznám, ale není hotmail normální email od Microsoftu?

0 0
možnosti
Foto

No tak Aleši.. napsal jste jim v úterý večer a editor Vám napsal ráno. Ono.. těžko by se fotograf sebral a jel něco fotit, protože byl přes tmu neviděl nic ;-D. Tak že aniž bych chtěl být advokátem mých kolegů, uznejte sám, že večer v půl deváté by žádný redaktor stejně neudělal nic, protože zkrátka nemá šanci nic ověřit. A bez ověření zkrátka psát nemůžou... Mimochodem, moje zkušenost z redakce říká, že těch mailů chodí moc.. moc :). Mějte se dobře. Patrik

0 0
možnosti
Foto

Nevím, jak to v textu vyznělo, ale já jim poprvé psal v pondělí večer, nestalo se nic, tak v úterý večer jsem napsal urgenci a teprve na ni přišla ve středu odpověď.

1 0
možnosti

Babiš nemůže zasahovat do něčeho co by zase nahrálo jiným kteří by to považovali za ovlivňování.

1 0
možnosti
Foto

Já bych se spíš pídil po tom, kolik mailů denně na ten hotmail dorazí a kolik z toho je skutečně relevantních. Pokud jich jsou třeba stovky a z nich je oprávněných třeba pět, tak pak i ten oprávněný může zapadnout v té záplavě. Nevidím do toho, ale právě proto bych tak striktně neodsuzoval.

1 0
možnosti

Nevím přesně, kolik jich tam chodí teď, a přiznám se, že si už po těch letech nevzpomínám, kolik jich tam chodilo za mých časů (kromě neurčitého "víc než dost"), ale vzhledem k tomu, že jsem u té hotlajny taky nějaký čas strávila, přiblížím pracovní vytížení člověka, který ji má na starosti, historkou ze života:

Spolupracuji tak na výrobě nejmenovaného časopisu. Je den před odesláním do tiskárny, tři články nejsou hotové, takže je nemůžu upravit, půl desáté večer. I zvedne šéfredaktorka hlavu a praví "Sorry, fakt jsme to tentokrát nezvládli, já vím, že je to strašnej stres..." "Stres, jaký stres?" pravím já. "Vždyť se tu můžu jít vyčurat vždycky, když chci!"

No a tak nějak je to s "leností" v tom on-line zpravodajství :) Když nastal den, kdy jsem opravdu mohla na těch pět minut zmizet, kdykoliv příroda zavelela, měla jsem chuť bouchnout šampaňské. Nebylo by to drahé, takových dnů nebylo moc :))

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS