Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma. I já si myslím, že to je dobrý nápad. Ale neuskutečnitelný.

5 1
možnosti
SN

:-) Dnes jsem na FB objevil video, kdy Kraus se svým ironický úsměvem přivítal ve studiu výkvět pražské inteligence. Přibrali tam i Gazdíka ze Suché Lozi. Pak to "divadlo" na Stromáku !

https://www.youtube.com/watch?v=Gu1VTP5zQNo

Je dobré to připomínat ! Vám za článek díky! Lidé mají někdy krátkou paměť ! R^R^R^

9 5
možnosti
Foto

Loni to bylo velké rodeo. Já měl službu nějaký den po 28.10. a přijela nějaká partička z Ostravy a dožadovala se "Týdne neklidu". Marně.

4 0
možnosti
Foto

Dobrý nápad, jsem zvědavý, jak by se tvářili nejen "strýček" Brady a Daniel Herman, ale celá Pražská kavárna R^

Na příkladu Hermana je vidět, jak byl oblíbený, když jej přeskočil úplně neznámý politik.

10 6
možnosti
SN

:-) Ale udělal za svého politického působení výborný obchod. Koupil vepřín za půl miliardy a odejde s odstupným 700 000 kč. Jako kněz, ale pro mně páter Vyklouz, by takovou škodu nikdy nemohl napáchat.l R^

8 2
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik