Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V tom fofru u pokladen supermarketů, mně jde vždycky hlava kolem a jsem šťastná, když už sedím v autě. Kontroluji, co stíhám, váhy u pokladen jsou snad kromě Kauflandu všude(kam chodím). Díky za info, budu ještě víc ostražitá;-)R^

0 0
možnosti
Foto

CHLAPI (žádnou dámu jsem zatím v diskuzi nezaznamenal, takže asi nakupujeme sami, resp. ony se nechávají okrádat bez zbytečných slov na blozích), nastal historický okamžik. Poprvé jsem souzněl (nebo on se mnou) s panem JIŘÍM HERMÁNKEM! Na to si jdu dát panáka a doufám, že pan Jiří učiní totéž!

0 0
možnosti

...jednal bych stejně....a vše pocity plně chápu....proto karma

1 0
možnosti
Foto

Zbytečná poznámka, ale Láďo, my už si od nějaké doby tykáme!

0 0
možnosti
Foto

Tento clanek nechapu. Copak jste si ovoce nevazil sam a pri vazeni se nepodival kolik vazi a jaka je jechich cena?

Ziji v NL a jako spravny setrny Holandan to vzdy tak delam. A u jiz navazeneho ovoce vzdy zhruba kontroluji cenu.

0 0
možnosti
Foto

Dodatek

... kontroluji cenu, ktera je na obalu na nalepce vytistena.

1 0
možnosti

Ta chyba se muze stat vsude. at uz to byla spatne naprogramovana pokladna, nebo se pani pokladni nekde preklepla. Ale ta omluva by mela vypadat uplne jinak. U opravdu slusneho obchodnika byste dostal male odskodne.

3 0
možnosti
Foto

Nejsem prudič a častý nakupující v supermarketech, nicméně v některých vám prý dají odškodné, když čekáte déle než pět minut ve frontě před pokladnou...

0 0
možnosti

P41e78t36r 94N57ě77m89e28c

19. 6. 2016 19:25

Pochybuju, že vás chtělo Tesko úmyslně okrást, pravděpodobně opravdu šlo o chybu váhoscanneru. Popř. chybu pokladní.

1 0
možnosti
Foto

I když nepatřím zrovna mezi strýčky Skrblíky, však mě znáš, Aleši, mám jedno pravidlo: jakmile převezmu účtenku, poodejdu s nákupem maximálně o 2 metry a kontroluji...

V některých obchodech totiž nejde jen o "chyby pokladny", ale třeba i to, že zboží v akci rádi započítají za plnou cenu. A to se (jim) vyplatí.

5 0
možnosti
Foto

Martine, kdybych měl nákup za pár tisíc, tak bych si toho asi nevšiml, možná jsem byl takto okraden již vícekrát. Máš pravdu i v tom (o tom jsem nepsal), že zboží v akci se slevou započítají často za plnou cenu. Zrovna včera bylo v Tesku v akci pivo Braník desítka, nicméně v regálech byl Braník jedenáctka za plnou cenu. Spoustu lidí to spletlo, ale ti slušní to holt na pokladně zaplatili, styděli se přiznat, že zase marketu naletěli....

0 0
možnosti
Foto

Kontrola nutná, a to všude. Už mi takhle napočítali 25 chlebů místo 0.25 bochníku, tu a tam přibude něco, co v košíku vůbec nebylo, atd....

1 0
možnosti

I73v97o 43Ž58á46č25e45k

19. 6. 2016 18:49

Dnes jsem také nalupoval v Tescu (v Brně v Králově poli). Nakupoval jsem tam už mockrát a vše v pořádku. Je to v lidech, ne v "nadnárodních retězcích". Billa na Stránského stála léta za prd, teď je v pohodě, protože se tam vyměnili lidé.

0 0
možnosti
Foto

Ujede to občas každému. Mně zase Lidl namrkoval dva drevorubecké chleby, které ani nevím jak vypadají.

2 0
možnosti

I když se Tesco netěší velké popularitě, tak toto je záležitost kvality českého personálu. Penny market je na tom podobně, ale třeba v Poděbradech se mi velice líbilo. Jinak Penny u nás na okraji Prahy nic moc ale mám rád pro jeho vesnickou atmosféru jako v minulosti - Máňo, už přivezli chleba:-)

0 0
možnosti

J57a52r72a 44R93a47n90k

20. 6. 2016 0:08

Tesco v cizine a zvlaste v Jihovychodni Asii ma celkem normalni "povest", jinak by jim tam cizinci a expati ty drahe syry z Evropy a zamori nekupovali;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS