Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Nějak jste to obrátil naruby. Ale to se majitelům nevychovaných čoklů stává běžně.

Ze zprávy vyplývá, že k incidentu došlo na pozemku majitele kočky a že ten již majitele psů několikrát na jejich nevhodné chování upozorňoval. Když slovní upozornění nebylo bráno vážně, tak holt míra trpělivosti přetekla. 

Nesouhlasím s tím a docela mi vadí, že byla použita palná zbraň.  Ale vaše interpretace je prostě ubohá.

3 1
možnosti
MT

Pardon, to mělo být plus.:-/

0 0
možnosti
FS

Aleši, já nemám sílu to komentovat. Jsem kočkomil i pejskomil, a z tohodle "případu" je mi naprosto zle. Ano, můj kocour vraždí drobnější zvířenu v okolí, ano, psi ho občas zaženou na strom. Pro změnu on občas zažene nějakého psa. To je příroda.

Ale aby to řešilo lidské hovado s kvérem?! Chce se mi zvracet.

Svoje stanovisko snad jen vyjádřím plusy těm diskutérům, kteří to vidí jako já.

A máš fakt nádhernýho ovčáka. R^R^

5 2
možnosti
FS

PS: Než jsem se odstěhoval na venkov, tak v bytě, v činžáku, zabušilo na dveře a  vyběhlo na mě hovado s kvérem, protože jsem si prý moc nahlas pouštěl "po večerce" muziku. No, měl jsem upito, tak jsem se hovadu vysmál, Taky ale mohlo být po mě, že?

1 1
možnosti
Foto

Než vám popřeji dobrou noc, řekněme si to tedy natvrdo. Psi na volno zaženou kočku na strom, té se nic nestane, ovšem nějaký blbec jednoho psa zastřelí. Kočka ovšem byla také na volno. Pro kočkomily je ovšem normální volný pohyb kočky něco normálního, oni za ni přece žádnou zodpovědnost nemají, to jen ten, co má psa. Kdybychom si hráli na absurditu, tak si představte, že náhodou by kolem šel chlap, co chová bílé myšky a tu jednu by mu kočka zhaftla a on kočku zastřelil. Na čí straně byste pak stáli? A nikdo mi vůbec neodpověděl na otázku, zda souhlasí s mým známým, který střílí kočky jen proto, že vybírají ptačí hnízda. Pes kočku nezabije, ale kočka dokáže zlikvidovat těch ptačích hnízd celé desítky. Tak co, budeme do té přírody vstupovat střelnou zbraní?

6 1
možnosti
Foto

Se střílením koček že vybírají ptačí hnízda nesouhlasím. To je příroda. Normální potravní řetězec. Ptáci zase žerou hmyz, taky do nich střílet?? Nehrajme si na Bohy. A navíc - na téhle planetě existuje jediný tvor, který zabíjí z jiných, než instinktivních důvodů a to je člověk.

6 0
možnosti
DD

Máme dva pejsky a tři kočičky. Naše smečka se občas vzájemně olizuje, kočky spí občas částečně na psech - prostě idylka. Občas se ale pěkně honí po dvoře a kočičky bleskurychlke vylezou na stromy. Máme dva docela velké, ty stromy.

Kdybych měl pokaždé někoho ze smečky umravňovat, anebo nedej přírodo, střílet, asi bych skončil v poutech anebo svěrací kazajce na popud vlastní rodiny.

Ten střelec, jak napsala Nela, je opravdu blázen i zmetek. Kočka byla v dokonalém bezpečí a nic by se jí nestalo.

Pan Presler má pravdu a pan Vyskočil by měl udělat sám to, co autorovi nařizuje.

5 3
možnosti
Foto

Tak jsem si ten článek dohledala a přečetla a myslím, že je celkem jasné, že chyba byla na obou stranách. Psů bylo opravdu víc a když neposlouchali, tak neměli co dělat volně na veřejném prostranství. Majitel kočky podle mně zasahoval zbytenčně. Do koček moc nevidím, ale podle mne pokud už byla na stromě, tak není pravděpodobné, že spadne, ne??Psi za ní nevylezou a pokud to byl normální strom a ne keřík, tak ji ani nesetřesou. Ten chlapík je podle mně větvemi a kameny mohl i ještě víc rozdráždit. Počkala bych, až si majitel ty psy spacifikuje a pokud by to bylo nad jeho síly, tak volat měšťáky, ale střelba fakt ne. Jinak si nejsem až tak úplně jistá, jestli je kočko-psí nenávist nějak zakódovaná. Přijde mi, že je to spíš nedorozumění. Je to jen soukromý postřeh, ale připadá mi, že kočka, která "to" myslí vážně komunikuje tak, jak mezi sebou komunikují psi, když si hrají. A když vzájemně svojí komunikaci neznají, je oheň na střeše. Můj pes (kočičí velikosti) má ke kočkám ambivalentní vztah. Kamarádky kočka na něj totiž s oblibou útočí. Nicméně dvouleté soužití s kocourem v jednom bytě se zvládlo téměř na jedničku:)

3 0
možnosti
Foto

Díky za naprosto věcný příspěvek, ovšem vztah pes a kočka je za normálních okolností zcela daný, pes prostě kočku nesnáší, to jen lidé z nich v některých případech udělali kamarády, ale to je vlastně proti přírodě. I tu kočku při troše snahy naučíte tolerovat myš. Ale aby do toho vstupoval člověk, zastřelil psa a tak, zvlášť když se kočce nic nestalo, je nepřirozené.

2 0
možnosti
Foto

N20e69l84a 96P39a55l18o55v23á

17. 10. 2013 22:49

Střelec je napůl blázen a napůl zmetek... a Vy máte nádherného psa.

Škoda, že nejsem vlčáčice.:-))

5 2
možnosti
Foto

Díky, Ori je jeden z nejnádhernějších psů ve Středočeském kraji. Ale má v sobě tu psí vlastnost honit kočky, to nejde odnaučit, je to prostě normální psí povaha. Ale ještě nikdy žádnou kočku nedohonil, normální kočka vždycky zdrhne. A když jsem já kočky vlastnil (10 let), nikdy bych nestřílel po psovi, co ji honí...

2 0
možnosti
JV

Vy jste u toho byl? Viděl jste to na svoje vlastní oči? Víte co tomu předcházelo? Jestli ano kritizujte. Jestli ne, tak laskavě držte hubu.

1 6
možnosti
Foto

Vím, že normální pes honí kočku, stejně jako normální kočka chytá myši. Ovšem když kočkomil střílí na veřejnosti, jsem rád, že jsem u toho nebyl.

8 0
možnosti

Pokud vím, tak psi útočili ve smečce a vůbec neposlouchali pokyny svého majitele. 

Majitel kočky se pokoušel psy zahnat kamením, psi nereagovali.

Tak co měl dělat - dívat se, zda kočka spadne, nebo ne?

1 0
možnosti

Mimoto útočící a naprosto neovladatelná smečka psů opravdu nemá na veřejném prostranství co dělat.

1 0
možnosti
KK

Plně s Vámi souhlasím. Ale očekávejte, že se zde objeví spousta těch co budou přeceňovat nebezpečnost psů apod. Ale za psa je především odpovědný jeho majitel. A ten střelec by měl být vyštřován za obecné ohrožení. Protože jak správně uvádíte mohl klidně trefit nějaké dítě.

2 0
možnosti

Proč si myslíte, že by výstřelem na psa mohlo být zraněno nějaké dítě? Střely se chovají mnohem předvídatelněji, než psi.

1 2
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik