Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

front

22. 10. 2008 10:39
cenzůra!!!

byl smazán příspěvek do diskuze ... bez vulgarit, bez rasistických hlášek, bez utážem ... pouze nesouhlas

:-©

rozhodně nebyl geniální, ale jak si to tak čtu tak nejhoší snad taky ne, možná nějaká ta pravopisná chyba, ale jsme lidi ne?

0 0
možnosti
S

Semper2

22. 10. 2008 12:11
Neuhýbat Paroubkovým pochopům !

Milý pane kolego, také jsem zaregistroval, že po vítěztví socanů se censor nějak rozdurdil. Neházejte flintu do žita a nevyklízejte pole Paroubkovým pochopůmR^

Nejste v tom sám !

0 0
možnosti
JK

Ichti

22. 10. 2008 10:24
Smutná pravda

Rád bych se podělil o svou nedávnou zkušenost. Před měsícem jsem se vrátil z Austrálie, kde jsem strávil 3 měsíce prací a cestováním. Není to zase tolik, ale kontaktů s lidmi a různého zařizování jsem měl hodně.

Po návratu domů mě čekal krutý šok. Měl jsem opravdu sto chutí se vrátit zpátky s tím, že u nás už žít nechci. Nejde ani tak o politický systém, ale o každodenní styk s lidmi. Několikrát jsem šel nakupovat a zařizovat jiné věci a nemohl jsem věřit svým očím a uším. Prodavači neochotní, o úsměvu a vstřícném zacházení ani nemluvím. Při jedné platbě mi naučtovali o 200 Kč více a místo omluvy mi ještě vynadali.

Na tohle jsem opravdu nebyl zvyklí. V Austrálii je kvalita služeb na podstatně jiné úrovni. Často se dokonce stalo, že prodavač (v pekařství, v ovoci a zelenině) přidal něco zdarma navíc.

No, po pár týdnech už jsem si zvykl a zase se mně doma líbí, ale návraty jsou kruté.

O to více člověka potěší, když pak někde narazí na prodavače, který se na něj usměje!

0 0
možnosti

GUHU

22. 10. 2008 12:05
Re: Smutná pravda

s neochotným prodavačem jsem se ještě v životě nesetkal, ono totiž záleží i na tom, kdo nakupuje

0 0
možnosti
P

prudil1

22. 10. 2008 10:19
Stalo se a už se určitě nevrátím...

Žil jsem v Německu cca dva roky. Druhým rokem jsem momentálně ve Francii v centru Paříže a máme s přítelkyní dlouhodobý podnájem bytu 2+1 (45m) za 750 Euro. Z toho nám stát (KAF) hradí měsíc co měsíc 300 Euro. Celkem za byt a energie platíme 450 Euro/měsíc. Za jídlo - a to nijak nešetříme, protože nemusíme - utratíme maximálně 450 Euro za měsíc. Další výdaje za cestovné, benzín jsou cca 300 až 400 Euro. Můj výdělek je cca 4 500 Euro, přítelkyně má 3 000 Euro. Když tedy máme hodně pracovní měsíc, kdy se nestačíme moc "kulturnit", jsou naše výdaje kolem 1 100 Euro. Společný příjem je přitom cca 7 500 Euro. Jednoduše platí, že až na pár výjimek je tu v centru Paříže a obecně ve Francii i Německu všechno levnější. Počínaje potravinama, oblečením, léky, drogistikou. A jen pro srovnání, můj výdělek v Česku byl cca 38 000 Kč čistého. Přítelkyně měla 25 000 Kč čistého. Ano na poměry u nás slušný příjem, ale nájem v Praze 21 000 Kč. Za jídlo kolem 13 000 Kč...

0 0
možnosti
P

prudil1

22. 10. 2008 10:26
Re: Stalo se a už se určitě nevrátím...

Dopravné a benzín cca 6 000 Kč. Tyto tři položky de facto odčerpali celý můj příjem. Na dovolenou v libovolné části tedy nezbylo. Zatímco teď si můžeme s přítelkyní i dvakrát do měsíce zaletět kamkoliv budeme chtít (Karibik, JV Asie,...) co na tom, že je to jen třeba po třech. čtyřech dnech... A každý měsíc si přesto ušetříme kolem 4 až 5 000 Euro...

Utíkejte pokud jste mladí a chcete si plnit sny....R^

0 0
možnosti
JM

J i ř í

22. 10. 2008 10:11
Souhlasím až na jedno

Ve všem s Vámi souhlasím až na jedno: lepší než vypadnout je dělat vše pro to, aby slušní lidé v této zemi nebyli béčka. A věřím, že se to může podařit. O vypadnutí bych uvažoval až v okamžiku, kdy by nebylo možné svobodně zveřejňovat takové názory, jaké v článku zaznívají.

0 0
možnosti
HH

Hugo

22. 10. 2008 11:14
Re: Souhlasím až na jedno

ROZHODNE NE ! !!! Lepsi je vypadnout, pokud mate vzdelani,  umite neco a jste mladi s energii odejdete, budujte svoji existenci jinde, nejde jen o slusnost a ekonomicke moznosti, jde o kvalitu zivota celkove, vite o kolik mate vetsi sanci se dozit vyzsiho veku treba v Kanade? umrtnost na ruzne nemoci atd. To je neporovnatelne ! Pokud nejste sami ale par tak je to jasna volba, navic jsem do Cech se muzete vratit vzdy :-)

0 0
možnosti
E

Elitnifildak

22. 10. 2008 10:02
Národ sobě...Ono to bude celosvětové..

Politik   Heider   jel   asi 130 km/hod, jel jak prase.No a ještě měl alkohol..

0 0
možnosti
S

stania33

22. 10. 2008 9:56
já taky odcházím

Myslím, že autor nechtěl říct, že by se měl jinde líp, nemusel by se "tak otáčet" atd., ale že se tady u nás nedovolá žádné spravedlnosti a slušnosti. Nejde o soudy, ale o to, že tu nefungují ani základní pravidla nějaké běžné morálky, a za tím jsou právě příklady z "vysoké" politiky... Nebo znáte jinou zemi, kde by měl premiér nemanželské dítě a ještě se s tím chlubil? A neříkejte mi, že jde o jeho osobní život - nejde. Právě proto, že ve své pozici nastavuje společenské normy... Stěhuju se do zahraničí příští měsíc a je to právě kvůli české politice...

0 0
možnosti

ted61

22. 10. 2008 10:00
Re: já taky odcházím

souhlasím s vámi, taky chci odejít , kde jdete vy?

0 0
možnosti
E

Elitnifildak

22. 10. 2008 9:53
Autore, ruku na srdce..

Kdo to má po Vás    číst??

0 0
možnosti
MV

Miroslav Václavek

22. 10. 2008 9:53
Buď co nejdál od Paroubkova

nebo alespoň do Prahy - jediné enklávy normálních lidí. God bless Prague.

0 0
možnosti
VP

sanborn

22. 10. 2008 9:51
autore skoč z Nuseláku/napoprvé s padákem/

doklepat..autore kolik ti je let.otevři oči a začni se sebou něco dělat pane nezaměstnaný u člověka co má na starosti nadaci je takové zoufání  k  Rv uzoufání

0 0
možnosti
9

987a9

22. 10. 2008 9:27
Nikdy neni pozde

Odesel jsem po padesatce, prijem mam osminasobny oproti doma - prepocteno dle kurzu, pripadne sestinasobny - prepocteno dle prumerneho platu v dane zemi.

Domu jezdim na vanoce a na leto, kdy si dam dva tri mesice oraz.

Kontrakty si sjednavam sam a nabidek na praci mam pro tri lidi.

Btw. jsem lekar a pracuju jako lekar.

0 0
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik