Kočky by se měly zabíjet!

Prvního kocourka (bylo mi osm let) mi sežral soused, potažmo kostelník z jisté pražské městské části. Chvíli trvalo, než jsem tuto skutečnost odhalil a hlavně přestal plakat. Tento sluha boží mi ještě stačil zkonzumovat v průběhu dalších let ještě dva mourky…  

Přestože bych nyní měl být smutný a preferovat chov koček, případně kocourů, naopak se přikláním k jejich rychlé a okamžité likvidaci. Tak například můj poslední kocour ráno posnídal ještěrku, v poledne ji doplnil ptáčkem a večer vyházel z ptačího hnízda (byť jsem se tomu snažil mechanicky zabránit) vajíčka. Soused (ptakomil) mi tehdy oznámil, že z důvodu útoků mourka na populaci ptactva, tohoto zastřelí…

Samozřejmě tak neučinil, nicméně čas oponou mávnul. Nyní chovám psa a chápu, proč kočky nesnáší. Zatímco pes nemá šanci se pohybovat po pozemcích sousedů, kočky to zvládnou. A můj pes je nesnáší a jakmile zjistí, že tito kočičí hajzlíci jsou na našem pozemku, neustále štěká.

Sousedka má neuvěřitelné množství koček a kocourů, které se mezi sebou neustále pářejí a jejich potomci obtěžují široké okolí. Jen tak mimochodem, kdybych patřil  k bulvárním novinářům, napsal bych skvělý článek např. pro Blesk (svým způsobem je VIP!). Jenže tahle baba, co mě její kočky neustále obtěžují, v životě nepracovala ani minutu. Ten chlap, co jí přitáhl kočky, ji původně přišel pojistit…

Sečteno a podtrženo: Velmi mi vadí, když se cizí zvířata potulují po mém pozemku. Zatímco se bojíme cizího psa, tak se nám má toulat po zahradě cizí kočka?!

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Aleš Presler | čtvrtek 9.12.2010 9:24 | karma článku: 13,76 | přečteno: 1996x