Aleš Presler

Za dva citrony tři stovky: Sorry, vole, těšíme se na váš další nákup v Tesku.

19. 06. 2016 18:15:11
Ač nerad nakupuji, občas musím. Osud mě zavál do supermarketu Tesco, konkrétně do jeho čerčanské pobočky.

Paní pokladní vypadala velice nejistě, když markovala útratu, ale nepřikládal jsem tomu žádnou důležitost. Ať chceme, nebo ne, většina z nás bere práci za kasou v supermarketu jako to poslední, co by chtěl dělat. Proto mám k ženám za pultem úctu. Zaplatil jsem útratu tradičně kartou a teprve v mixzóně si zkontroloval účtenku. A nestačil jsem se divit. Dva citrony mě vyšly téměř na tři stovky, několik rajčat na další stovku.

To už mě nenechalo chladným, takže jsem se vrátil k paní pokladní a cenu reklamoval. Ta mezitím stačila naštvanému pánovi, protože byl rozhořčen mým zdržováním, namarkovat za dva zelené banány za rovných 120 Kč. Pak už nastala klasika, žena za pultem zmáčkla zvonek a přišla paní vedoucí. Ta uznala, že dva citrony nemůžou stát tři stovky, stejně tak uznala nadnesenou cenu u rajčat, mezitím se dostavil ten původně naštvaný pán se dvěma předraženými banány, rovněž i jeho stížnost byla uznána za oprávněnou. Zaměstnankyně Teska se hájily tím, že je jakási chyba na pokladních váhách. Nevím, kolik lidí tuto „chybu“ odneslo přede mnou, určitě jsem nebyl první, ale Tesco určitě vydělalo. Když mi vedoucí prodejny vracela 320 kaček, o které mě chtělo Tesco, respektive jeho zaměstnanci ošidit, špitla omluvu. Ne to „sorry, vole“, uvedené v titulku, ale tvářila se tak, jako by to tak myslela.

Každý příběh by měl mít v závěru nějaké ponaučení, ale zrovna tady ho nemám. Myslel jsem, že když vás někdo chce okrást o více než tři sta korun, slovo „promiňte“ vyřčené znuděnou vedoucí provozovny je docela málo a to netuším, kolik lidí bylo okradeno „špatně funkční“ pokladnou přede mnou. Možná bych mohl napsat NEKUPUJTE V TESKU, ale to také není řešení, podobný příběh se mohl stát i v jiném nadnárodním supermarketu.

Takže si kontrolujte, za co opravdu platíte, dva citrony za tři stovky jsou hodně nápadné, ale kdyby to byla dvacka, asi bych si toho nevšiml.

Nicméně DĚKUJEME VÁM ZA NÁKUP, Tesco Stores ČR a. s., Čerčany, Nádražní 595.

Autor: Aleš Presler | karma: 37.78 | přečteno: 4012 ×
Poslední články autora