Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevím, jak to měl pan Havel, ale když před třemi měsíci umíral můj muž, byla jsem s ním až téměř do poslední chvíle. Pojednou mne chytil za ruku a říká: Jdi domů. Řekla jsem mu, že jsme doma a zda si opravdu přeje abych šla pryč. On odvětil: ano, abys to stihla do šesti. Toto ještě zopakoval a já tedy odešla plakat ven na ulici s tím, že se v šest musím vrátit. A co myslíte? Přišla jsem a jeho duše už tam nebyla. Také si stále kladu otázku proč jsem u něj nebyla když zemřel. Proč jsem ho nechala samotného. Také se můžete ptát kde jsem byla, když umíral. A já bych vám na to neuměla odpovědět....

0 0
možnosti
Foto

tuto otázku jsem si pokládala již mnohokrát- tedy proč umřel sám, když měl tolik přátel a obdivovatelů a "milující manželku". Zase mi ale přišla na mysl ta stará známá KARMA, která se mu vrátila asi jako když tenkrát umírala jeho žena Olga, která při nem stála ve všech chvílích, i těch zlých. Když umírala na zákeřnou nemoc, tak on randil se svou milenkou Dášou. Asi ta karma má něco do sebe.

3 4
možnosti

P33e58t51r 73U18h60e45r

24. 12. 2018 21:57

No, okopávat kotníky umíte skoro tak dobře jako Presler. Jen jedno mi není jasné. To je nějaká povinnost umírat v kruhu svých známých, kamarádů, obdivovatelů a dalších? To je teď moderní? Už vás vidím, těžce nemocnou, zesláblou, unavenou, jak chcete mít kolem sebe v posledních chvílích procesí svých známých, jak na vás s účastí civí. Výborná představa.

9 0
možnosti
Foto

Ještě jsem se na chvilku urval, neb jak říkával někdejší bloger Josef Hejna: Já na blogu nespím. Smazal jsem příspěvky paní či slečny RK, neboť ty její jsou stalking. Všimněte si, že urážlivé příspěvky milovníků Jardy Hutky, co místo koled poslouchají jeho hit Smrtka, tady nechávám. RK jsem již několikrát slušně vysvětlil, že ji budu mazat, neb mě její nechutná závislost na mé osobě vadí.

A HLAVNĚ PŘIPOMÍNÁM, ŽE VEŠKERÉ INFORMACE O TOM, KDO SE KDE NACHÁZEL PŘI ÚMRTÍ VÁCLAVA HAVLA, POCHÁZEJÍ Z JEDINÉHO ZDROJE. TÍM ZDROJEM JE OFICIÁLNÍ TISKOVÉ VYJÁDŘENÍ DAGMAR HAVLOVÉ. U LŮŽKA VH SE STŘÍDALY DVĚ SESTRY BOROMEJKY. Toť vše, přeji kavárníkům hezký poslech Hutky, ať aspoň o těch Vánocích mají z něčeho radost!

5 3
možnosti

Jistě máte text toho oficiálního vyjádření Dagmar Havlové k dispozici. Mohl byste přiložit odkaz? Děkuji za případnou ochotu.

9 0
možnosti

Jsem z Beskyd, tak teď jste mě s tím Ladislavem Adamcem velmi překvapil;-D

0 0
možnosti
Foto

H59a93n37a 13V68l38k71o79v21á

23. 12. 2018 22:24

Víte, já Václava Havla nechávám v klidu spát. Někteří mí známí se s ním znali osobně a velmi kvituji jejich postoj kdy mu nechávají jeho postoje a názory...

Stalo se zde na blogu "lepším zvykem" že se jménem Václava Havla ohání kde kdo jako argumentem pro své mnohdy připitomělé názory.

A šéfadmin jej "znal osobně" a proto získal božskou vlastnost ocenit lidi jako slušné a ty druhé...:-);-)

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Jo závist je hrozná věc jak tady čtu. A u blogerů píšící naprosté nesmysly a tudíž z bídným hodnocením se ani nedivím.

1 0
možnosti

Pane Preslere, ulevil jste si. Pomohlo to? Je Vám líp?

8 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Naopak, tady se jenom ukázal rozdíl mezi dvěma skupinami diskutérů. Jednou která nemá problém a respektuje názor jiných a druhá která naopak jiný názor nesnese. Ta stále stejná squadra která Vás plusovala a mě bude mínusovat tohle jenom potvrdí. Hezký večer.

4 1
možnosti
Foto

Přišel jsem jen na skok, takže děkuji všem diskutérům za bohatou a plodnou diskuzi. Zvláště panu Bydelskému, který statečně nastavil hruď a čelil zdejším útokům za mě. Je s podivem, jak je historie zvláštní. Tvrdíme, co bylo či nebylo za husitů, přičemž nevíme, co se stalo před sedmi lety, když VH zemřel. O přítomnosti paní Dagmar při píší veškerá tehdejší média naprosto stejně. Byla na Hrádečku, v rozporu se svědectvím sestry boromejky jí VH zemřel téměř v náručí. A kde je ten prvotní zdroj, ze kterého citovala média a je to i ve wiki? Samozřejmě, jedná se o oficiální prohlášení Dagmar Havlové. Kdo chce, ať tomu věří. Tento rozbor by byl na další článek, stejně jako to, proč byl VH zpopelněn, nikdo jej mrtvého neviděl, jen prázdná rakev putovala po Česku jako atrakce.

A že jsem článek napsal? Na blogu vyšlo adoračních článků hafo, stačily by na samostatnou rubriku. Tak jsem napsal svůj pohled, nic víc, nic míň, ale asi jsem si dovolil mnoho. Těm, kterým to až tak vadí v tomto miniprostoru, ať si místo koledy pustí Hutkovu píseň Smrtka o současném prezidentovi, určitě se jim uleví.

Jo, a abych nezapomněl, jak to bylo s hercem Kašparem. Olga s ním nějaký čas žila, chtěla Václavovi oplatit jeho četné nevěry, což VH velmi těžce nesl. A Kašpar na Hrádečku spadl ze stromu a poranil si páteř tak nešťastně, že skončil na vozítku.

Toť pro dnešek vše, přeji všem čtenářům a diskutérům krásné prožití svátků.

5 4
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Aleši, Aleši, stojí ti to za to? Když Havel umíral, byli a troufám si říci, desítky tisíc lidí, možná stovky tisíc lidí, kteří se za něj modlily. Kdo u něj byl a nebo nebyl v okamžik smrti je irelevantní. Ludvík IV umíral ve světle dvora, obklopen dvořany a jediný, kdo si na něj vzpomenul byly snad jeho milenky a šlechta, která tyla z jeho přízně. Myslím, že jejich smutek byl ovšem poplatný ....Le Roi est mort, vive le Roi!

Vlastně ani nechápu tento článek v tuto poslední adventní neděli. Pro je dnešní den, ale vlastně celé Vánoce okamžikem, kdy se dívám na to dobré.

Havel určitě nebyl ideál. Znal jsem ho osobně ještě z Lipnice nad Sázavou a jako člověka jsem si Václava Havla vážil. A přes všechny výhrady, kdy si myslím, že měl být opravdu jen prezidentem na přechodnou dobu a výhrady k některým jeho krokům si jej vážím dodnes.

Spíše mi vadí lidi, kteří z něj dělají morální vzor. Glorifikují jej, ale stejně mi vadí lidí, kteří na něm vidí jen to špatné a házejí na něj zodpovědnost za vše špatné co od roku 1990 zde bylo.

24 0
možnosti

Z Václava Havla není třeba dělat morální vzor, on jím skutečně byl. V roce 1979 mu komunistický režim nabídl odchod do Spojených států, kde se právě uváděly jeho hry a kde by nepochybně žil s gloriolou světově uznávaného dramatika.

Režim mu vlastně dal na vybranou - buď odchod ze země, nebo vězení. Václav Havel se dobrovolně rozhodl pro 4,5 roku v žaláři.

Kolik lidí by se tak rozhodlo?

A když už se licituje s tím, jestli měl zůstat prezidentem jen na přechodnou dobu, také by bylo třeba dodat, jestli jsme měli lepší osobnost vhodnou na úřad prezidenta, než byl Václav Havel. Na rozdíl od svých následovníků v prezidentské funkci byl Václav Havel neuvěřitelně konzistentní, občansky pevný.

14 0
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik