Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přečetl jsem, protože jsem měl také určitě zkušenosti s panem H. Od té doby, co je pryč, je klid. Ten se sice pokouší nabouravat pan Lička, ale na jeho "vzkazy a zavolávani" už lidé v diskuzích pod mými blogy nereagují. Nicméně prostor v diskuzích u mě pořád má. A mít bude. Má na to nárok.

0 0
možnosti
Foto

Klid (na práci) vyžadovali komunisté.

Tak, pane Valičku požádejte adminy ještě o likvidaci pana Ličky a o mojí likvidaci a budete zde mít klid úplný a naprostou jednomyslnost názorů po vzoru komunistů.

0 0
možnosti
Foto

Svoboda slova buď je anebo není. Jinak se chováme jako komunisti, kteří určovali který názor je jediný správný. I mylný názor má právo být vyřčen. S mnoha kolegy tu často bytostně nesouhlasím, ale nikdy by mne nenapadlo, že by některý z nich měl být umlčen. A humbuk kolem "fake news" (úpadek, že neumíme mluvit jak nám zobák narostl) dělá z lidí nesvéprávné a hloupé jedince, kterým se musí radit, čemu mají věřit a co smějí číst. Též spousta různých dobrotrusných institutů a nadací se na tom uživí. A Voltaire v hrobě pláče.

5 0
možnosti
Foto

Fenomén určitě ne, jeho blogy se nedaly číst a ani diskutovat se s ním nedalo, přesto jsem zastáncem toho, že neměl mít zrušen přístup do diskuzí, protože každý by měl mít možnost odrovnat se sám. Když někoho admini zablokují, má pocit křivdy, když s ním nikdo nediskutuje, má možnost přemýšlet, jak diskutovat lépe, ale samozřejmě je to jen můj názor.

8 1
možnosti
Foto

Pardon, mělo být +

0 0
možnosti
Foto

Skvělý nápad, vynikající blog a panu Hermánkovi přeji v životě vše nejlepší R^!!

6 2
možnosti
Foto

Tak jsem se dočetl, že troll JH je vlastně diskriminovaný a šikanovaný chudák.

Jděte k brdičkům, ten jeho popis je úplně mimo realitu, ostatně stejně jako byly jeho blogy i komentáře.

Příklad: Poprvé jsem se dozvěděl, že byl spolupracovníkem StB, když se jedné z komentátorek chtěl zalíbit a vlísat tvrzením, že vlastně je rozvědčík.

Jeho bagatelizace okupace ́68 je také velmi známá.

Vůbec mi nechybí, ani kdyby to bylo trvalé.

7 2
možnosti
Foto

No tak když už jsem v tom rozhovoru jmenovitě zmíněn, tak musím konstatovat, že mi pane Hermánku vůbec nescházíte, určitě to čtete. A znova: byl jste normální troll. Diskusi jste zaplevelil svými jednoslovnými výkřiky typu "vážně?", nebo "proč" apod. Pokud takovýchto příspěvků bylo třeba 60%, tak diskuse ztratila význam. A zajímavé bylo, že jste takto ničil diskuse pouze u svých "neoblíbených" autorů, případně u článků, kde vám nevonělo téma. To zase pro ty, co tu brečí nad jednostranností blogů a že je prosazován jen jeden správný názor.

Já osobně administrátorům děkuji, protože jste se svým trollingem hodně zaměřoval právě na mě. Ostatně jste to dokázal i tím, že jsem jedním ze 3 jmen, které ve svém rozhovoru zmiňujete.

Jsem rád, že v diskusi vyplynuly i jiné zajímavé skutečnosti. Např. že p. Petřík, který tu brečí o zvýhodňování někoho jiného, sám administrátorům oznamuje nevhodné příspěvky. Nová skutečnost.

A pane Hermánku, vzhledem k tomu, že zde nemůžete reagovat, tak aby to nevyznívalo jednostranně, pokud k tomu chcete něco podotknout, můžete mi napsat na tflaska@seznam.cz. Pokud bude ale váš mail na úrovni vašich trollích příspěvků pod mými blogy tak neslibuji, že budu vůbec reagovat.

10 1
možnosti

K tématu přístupu adminů k mazání příspěvků mám jeden příklad. Když mi před rokem náhle zemřel bratr, který se účastnil poměrně zhusta místních diskuzí, napsal jsem o tom do jedné z nich, kde jsem si všiml několika jeho diskuzních přátel. Můj příspěvek byl okamžitě smazán jako netýkající se tématu diskuze. Dostal jsem se i pod 1000 iček, takže jsem nemohl diskutovat. Vrátil jsem se k tomu mailem asi po půl roce a pí Janků popřela, že by byl takový příspěvek kdy vymazán.

Ban jsem dostal rok předtím, kdy jsem zastánce legalizace sňatků příchozích migrantů do Německa s nezletilými, třeba i 12 letými dívkami, označil za pedofila. Ten mi byl tedy později zrušen.

5 1
možnosti

Když před časem odcházel zdejší admin, kterému jsem občas vyčítal netoleranci, tak se jen usmíval s tím, že teprve po něm přijde skutečné kápo.Už jsem mu mnohokrát musel dát zapravdu - proti zdejší Tereze byl opravdu jen čajíček:-)

4 1
možnosti
Foto

Díky za tento blog, karma R^

Zajímavé, že i mně byly mazané slušné příspěvky, pokud jsem se "otřel" o ješitnost MUDr. Vodvářky.

Když pan Vodvářka napsal blog o stížnostech na práci lékařů a já do diskuse natáhl hodnocení některých pacientů pana Vodvářky, kteří si stěžovali na jeho aroganci a lékařské omyly, tak byl můj příspěvek obratem smazaný. Přitom byl slušný a naprosto k tématu.

Naproti tomu, když mne pan Vodvářka opakovaně oslovuje "kryptogenní rudochu", tak jsem od adminů dostal vyjádření, že toto oslovení neporušuje pravidla slušné diskuse.

A když pan Vodvářka všem, kdo kdy byli v KSČ přisoudil diagnózu významné mozkové poruchy, doposud jsem z něj nedostal odpověď, zda tato jeho diagnóza platí i pro generála Petra Pavla či pro spisovatele Milana Kunderu, kterého pan Vodvářka obdivuje.

9 4
možnosti

Když jste dostal od adminů vyjádření, tak to jste musel pana Vodvářku nejprve naprášit.:-P

7 2
možnosti
Foto

Kdo četl někdy Švejka, mohl si povšimnout postavy poručíka Duba. A Jiří Hermánek je takový poručík Dub po 100 letech. To, že se ve svých článcích často nechal unést v širých pustinách své fantazie, je jedna věc, za určitých okolností úsměvná. Ovšem jeho vstupy do diskusí byly z jiné kategorie. Takřka nikdy nebyly k tématu nebo obsahu článku, pod nímž diskutoval, pokaždé to byly jen pokusy upozornit na sebe.

Dalším typickým jevem, provázejícím Jiřího Hermánka, byla neschopnost přímo odpovědět na přímou otázku. Jeden příklad za všechny: V některém článku JH napsal, že, cituji "náš první prezident ráčkoval." V diskusi jsem se ho napřímo zeptal, jak a kde přišel na to, že T. G. Masaryk ráčkoval. Místo přímé odpovědi začal JH odvádět řeč jinam, přesně podle vtipu s bitím černochů.

Za sebe říkám, že JH může klidně psát dál, blogových systémů je víc, idnes.cz není jediné takové místo.

4 2
možnosti
Foto

Zajímavé je, že ti, co se proti JH vymezují, mu v diskuzích zdatně sekundovali a tím je prodlužovali. A kdo jste, pane Ireine, abyste doporučoval, kam má JH psát? Byl vyhozen odsud, a o tom je kromě jiného i rozhovor, pod kterým diskutujeme. Chápu, že tohle asi nepochopíte.

6 3
možnosti

P19e54t48r 82B67u18r78i40a57n

24. 11. 2018 2:18

Dobrý večer, ráno, dopoledne, dobrou chuť, pokud zrovna obědváte. Přečetl jsem si diskuzi a pokud jako elév mohu něco k tomu krátce říci, potom toto: pan Hermánek je grafoman, vlezlý oponent, trochu lhář a trochu svůjmonarcha, ale vcelku snesitelný, a mnohdy i žádaný diskutér. Ač jsem si myslel, že "vím všechno" od něj jsem se přiučil několik argumentů, pohledů na věc a objektivních postojů. Za mě: VRAŤTE NÁM HERMÁNKA!

Za druhé, ač je paní Vlková nesnesitelná, samoukřivděná baba a tu a tam lživá stalkerka, v této diskuzi o mazání podle libosti a náklonnosti adminů má 100% pravdu, a budu ji hájit až do poslední kapky internetového inkoustu.

A za třetí, tento blog byl vhodný na hlavní stranu blogů, protože otevírá veřejnou věc blogerů a uskřípávat to za rohem, to ze strany adminů už hodně připomíná praktiky těch, kteří nechtěli znát ani původ svého vlastního vzniku, a vydrželo jim to 40 let.

9 2
možnosti
Foto

H37a94n16a 52V26l69k70o98v30á

24. 11. 2018 7:17

Víte ta ukřivděnost je spíše vaší doménou. Svědčí o tom i tento váš příspěvek ve kterém mi chcete dát za pravdu (a který s vaší nenávistí k samoživitelkám, notabene těm co se živí bez sociálních dávek nesouvisí).

A musím vás pochválit - opravdu se od jiných diskutérů dobře učíte.

Zde zrovna argumentaci typu "to ne já, to ty"....;-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS