Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já myslel, že to zakončíš:

"A pokud budete mít cestu do Tábora, berte Oriho do zoo jako tip na zajímavý výlet." ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ori je parádní vlk! Přijde mi podle výrazu čumce, že je i hodný?

1 0
možnosti
Foto

Samozřejmě je hodný a přátelský. Manželka by dokázala vychovat domácího mazlíka i z toho mědvěda.

0 0
možnosti
Foto

Povedená zmáčknutí. Hlavně to surikatí. R^

Musím ovšem konstatovat, že na něm není německý ovčák, ale německý čtverák. :-)

1 0
možnosti
VV

Skoda, ze jste tam nevyfotil i toho hradniho.

0 0
možnosti
JH

Někteří lidé musejí do všeho tahat politiku. Prosím, jen by ty pokusy o humor nemusely být tak opelichané:-)

0 0
možnosti
LB

Zoologická zahrada v Táboře je, ne že není; Větrovy nejsou vesnicí, ale regulérní místní částí Tábora. Pražská zoo je sice v Tróji, ale i v Praze, s táborskou je to stejné :-)

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, ale pro mě jako neobčana Tábora jsou Větrovy vesnicí se vším všudy a mezi ní a Táborem je dost značná vzdálenost. Nic v ní nepřipomíná město, za což se všem "Větrovákům" omlouvám.

0 0
možnosti
Foto

Díky za uznání.

0 0
možnosti
FV

Ovčák nádhernej. A ti "pískomilové" se jmenují surikaty. Sukarata je provincie v Indonésii. :-)

2 1
možnosti
Foto

Omlouvám se za mínus, chtěl jsem klepnout na reagovat, což jsem učinil ex post. Máte pravdu, že jsem název zvířete napsal špatně, ale už to tam nechám, ať je vidět, jaký jsem neumětel.

0 0
možnosti
MR

R^ a Ori je teda fakt krasavec.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za Oriho, srdečně vás zdraví.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS