Diskuse

Strávil jsem pár dnů v nemocnici a nemůžu si stěžovat. Zdravotnický personál však ano.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V kladenském špitále jsem byl 3x, jednou za totáče na 6-ti lůžkovém pokoji na interně, kde byli doktoři tajemní jako hrad v Karpatech takže informace o zdrav.stavu prakticky žádná, sestry jako mazáci na vojně - buzerace, strava hnusná. Rok 2010 ortopedie a 2014 chirurgie na obou odd.stejně příjemné sestry, doktoři mě srozumitelně seznámili před výkonem jak vše bude probíhat a na jednolůžáku s telkou týden rychle utekl, jen ta strava byla sice chutnější než dříve, ale k dobré je ještě daleko:-)

0 0
možnosti

R^

Debaty se setrami jsem nevedl, ale jinak s kladným hodnocením péče v nemocnici souhlasím. Moje zkušenost je z VFN Praha, a je opakovaná a je nejen moje, ale i rodinných příslušníků.

0 0
možnosti

V nemocnici jsem byl jednou asi na 14 dní. Jediná věco co mi vadila(nepočítám jídlo) bylo to, že každé ráno se doktor ptal na zdr. stav přímo před pacienty. Přitom tato věc si mají říct lékař s pacientem mezi řtyřma očima.

0 0
možnosti
Foto

Díky za celkem pozitivní hodnocení, povzbudilo mne :-)

1 0
možnosti
Foto

S tou stravou máte pravdu. Když je člověku špatně, tak mu dost často nechutná ani doma. Jen bych se chtěla zeptat: ta "flustrace", to je od slova "flusat"? ;-)

0 1
možnosti
Foto

V Benešově jsem také ležel, nemohu jinak, než souhlasit.

0 0
možnosti

I zde platí, že ryba páchne od hlavy. Např. ministr zdravotnictví, potažmo vláda nezvládá toky peněz. Ty umně reguluje farmacprůmysl ve svůj prospěch a zdravotníci trpí. Jak dlouho ještě?

4 0
možnosti

No, kromě toho je umně reguluje lékařská lobby ve svůj prospě, pak taky .....

To podstatné je, že ne vše (nejen zdravotnictví) je konečný bylík peněz.

0 0
možnosti
Foto

To víte, pane Preslere, už taky nejste nejmladší.

0 0
možnosti
Foto

Jsem vaši poznámku nepochopil, ale ve vašem případě je to vcelku běžné.

2 0
možnosti