Diskuse

Hospoda praskala ve švech, nekuřácká zela prázdnotou. Tak kde jste včera byli, nekuřáci?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

Normální lidi, kteří jsou nekuřáci, kouření řeší, prostě proto, že jim to smrdí, obtěžuje je to a navíc je to riziko pro jejich zdraví. To si kuřáci nemůžou s tím cigárem vylézt před hospodu a dát si ho tam? Fakt nechápu.

3 0
možnosti
AJŘ

Myslíte před KUŘÁCKOU hospodu?

0 0
možnosti
MS

Článek se mi moc líbí, vyvolal ve mně úsměv! :-) Děkuji. R^

0 0
možnosti
ZQ

Bože autore, ty jsi hlupák, na to se ani reagovat nedá, to je zbytečný. Něco tak hloupého a sobeckého jsem už dlouho nečetl ....

2 4
možnosti
TR
GK

defakto kam prijedete na dovolenou do zahranici az na vyjimky se v hospodach/restauracich nehuli. Nechapu proc by to neslo ve Svejkystanu.?

7 1
možnosti
RV

Na celém Balkáně se běžně kouří i v nekuřáckých prostorách. V Rakousku a Slovinsku se čudí v každé druhé hospodě, hlavně na malém městě a vesnici a proč? protože si o tom rozhoduje majitel. A nikdo mě nenutí se tam zastavit. Je to o svobodě. Třeba i o té smrdět a umřít si na rakovinu plic. Bůčkožrout se taky rozhodl pro náruč rakoviny střev a nikdo mu to nijak nevyčítá. Bo prase na pekáči nesmrdí. Nekouřím přes 10 let, cigarezta mě smrdí na metry a co? Nelezu tam, kde mě to vadí.

2 3
možnosti
JT

u nás je jedna nekuřácká hospoda a praská ve švech. Pokud tam chci jít ve večerních hodinách, musím se objednat dopředu nebo si minimálně zavolat a zeptat se, jak to u nich vypadá, jestli si sedneme. Mladá Boleslav.

Víte, autore, mě by nevadilo ani tak moc kouření, přestože jsem napravený kuřák a ti jsou, jak známo, nejhorší. Pokud byste vy, kuřáci, nekouřili v době obědů, řekněme od 11-14 a večeří, třeba od 18-20. S tím bych uměl žít. Když jsem to ale navrhnul, většina kuřáků mě v jedné diskuzi poslala nejen do tehdy neexistujících nekuřáckých hospod, ale většinou i tam, kam odkazuje pan prezident. Kontruji tedy vašimi slovy:"Máte, co jste chtěli".

3 0
možnosti
RV

Jsem na to podobně s nekouřením jako Vy, ale tohle jsem optravdu nechtěl. Mám raději svobodu.

0 0
možnosti
MD

u nás v městečku se z kuřácké stala nekuřácká. Tržby se zvedly, (znám se s majitelem) kteří seděli celej večer u 4 piv, se u stolu vystřídají rodiny s dětmy na večeři, které utratí víc za jídlo, pivo si dají taky a navíc, limonády pro děti často stojí víc než to pivo.:-)

2 0
možnosti
JK

No, krmit děti hospodskou stravou a limonádami není zrovna to pravé.

1 0
možnosti
VPS

No a kde budete, kuřáci, sedět s kamarády u píva, když zákon zavede povinně neruřácký hospody obdobně jako v mnohých jiných evropských zemích?

0 0
možnosti
JK

V pivním klubu ? ;-)

0 0
možnosti
MK

Včera? Museli jsme do práce.....a kde jste Vy dnes,že Vás nevidím.....

3 0
možnosti

Nevíte, jak to vypadá s projednáváním toho návrhu, aby nekuřáci v kuřáckých hospodách přispívali ostatním na cigára? Protože si tam pasivně pokuřujou zatím úplně zadarmo! ;-)

7 0
možnosti