Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Aleši, souhlasil jsem i minule. souhlasím dál. Jenom  mi někdy vysvětlete, jak se rozezná tramp od netrampa. (Podle zabalení usárny?)8-o Já se třeba za trampa nepovažuji (v tom klasickém smyslu), ale na vodě jsem toho pod širákem naspal dost. A jenom mne napadlo: říká vám něco Klub Na Petynce?!

1 0
možnosti
Foto

Josefe, nejde o to, jaký má kdo zevnějšek, skuteční trampové se poznají mezi sebou třeba i ve smokinku. A pak je tu ještě speciální podání ruky, ale to se praktikuje pouze v případě, pokud si je dotyčný jist, že jste srdcem tramp. Snad jsem se do toho moc nezamotal, prostě tramping je hlavně o stavu duše, ne o o vnějších efektech. Na Petynku jsem nechodil, ale léta jsem navštěvoval klub CI5 na Smíchově, který vedl skutečný zálesák Jirka Kunc Brabánek a scházeli se tam praví trampové z celého světa. Klub na Smíchově už dávno není, různě se stěhoval po Praze a ani netuším, zda ještě existuje.

0 0
možnosti
Foto

Hezký výlet a fotky.

1 0
možnosti
PL

Zajímavé povídání i fotografie o úžasných místech. R^

2 0
možnosti
Foto

Díky, mně se ty fotky, jak se zobrazují tady na blogu, nějak moc nelíbí, zdají se mi trochu rozostřené. Možná to je tím, že se automaticky zmenšují při nahrávání na blog, ale nechci se na to vymlouvat.

0 0
možnosti
Foto

:-)Zajímavé vyprávění a hezké fotky (Ori je prostěV).

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Šárko, díky za návštěvu, dlouho jsem tě neviděl.

0 0
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik