Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky za velmi zajímavý článek. R^Seriál jsem naštěstí neviděla neb nemám telku;-)

0 0
možnosti

Aleši, ten seriál jsem si postupně stáhla a odkoukal a vůbec z něj nemám špatný pocit. Potkal jsem tam osobnosti jako Marko Čermák, Miki Ryvola, nastřihli tam trochu probematicky i Wabi Ryolu a ti pindálkové nekrafali moc a celkem k věci. Komentář  namluvil Wabi Daněk, také se příjemně poslouchal. Autoři se pokusili o malé zmapování asi nezmapovatelného. Proč ne.Já jsem sice křtěný Vltavou někde u Zlákovic, ale blíže mám asi k Posázaví a jeho romantice. A osady v údolích malých říček jseem neznal vůbec.Jeden tichý souboj jsem v seriálu potěšeně sledoval, ale to nechme plavat.R^

1 0
možnosti
Foto

Josefe, pro netrampa může být onen seriál zajímavý, za což patří televizi dík, ale ty skalní jsou naštvaní. Právě díl věnovaný Ztracence (odkaz na něj pod předchozím příspěvkem) se vůbec nepovedl. Ze Ztracenky skočili dost nelogicky na Sázavu, pak na Kačák, Berounku a Brdy, aby se zase vrátili ke Ztracence. Ten díl se moderoval z legendární trampské hospody U Taterů, aniž by o ní padla zmínka a šerif Pavel Tater se nedostal vůbec ke slovu, jen nosil protagonistům pivo. A to je špatně, rodina Taterů je pro trampy legendou!

0 0
možnosti

R^ Zajímavý článek o úžasných místech. Kromě zmíněných vyhlídek se mi také líbily pohledy z nedaleké vyhlídky Máj. Dokument v televizi jsem neviděl, tudíž se nemohu k němu vyjádřit.

2 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu, díl tv dokumentu věnovaný Ztracence je na této adrese: https://www.youtube.com/watch?v=7RDQ8ZghENk

0 0
možnosti

Díky za připomenutí ,,kultovních" míst, kde jsem strávil velkou část dětství, mládí a i teď rád zavítám:-) Taky mám pocit, že tomu seriálu poněkud ,,spadl řemen." Ahoj!!!R^

3 0
možnosti
Foto

Díky za příspěvek a AHOJ!!!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS