Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

...díky...tohle jsem nevěděl...

5 0
možnosti
Foto

Láďo, mě jen děsí to, že zdejší estébáci se tváří jako by nic. Pravda, když práskali třeba v rozmezí let 1970 - 1989, jejich oběti popraveny nebyly. Ovšem tihle práskači by udávali i za protektorátu, kde ten trest smrti byl. Takže udavači udávali a bylo jen na těch jejich důstojnících, jak s obětmi naloží. Kdyby např. agent krycím jménem Dvořák udával za války, měl by za sebou hezkou řádku mrtvých. Ovšem on si to nepřipustí a vlastně udává dál, alespoň administraci...

1 0
možnosti
LC

Možná dřív nebyly na letce kladeny tak vysoké nároky jako dnes, ale přece jen mi nejde do hlavy, jak se mohl debil stát pilotem?

2 0
možnosti
Foto

No já to hledal, také mi to bylo divné, ale skutečně v rozsudku bylo ono slovo debil, diferencovaný. Popravili ho a dneska už není co řešit...

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS