Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

nutrie je ňamka, nebuďte rasista;-D

1 0
možnosti
Foto

Díky za diskuzi. Já nežeru ani králíka, byť se mi ho několikrát pokusili podšoupnout. Můj venkovský strýc ho vždycky pekl v jednom pekáči s vepřovým, takže se občas jakoby spletl a dal mi králíka. Vždycky jsem to poznal. Odhlédneme-li od kulinářství, je nutrie velmi příjemné zvíře a v těch Čtyřkolech mě překvapilo, jak jsou ochočené. Ta na fotce se mnou mě lehce hryzla do prstu v domnění, že je to něco k snědku, ale jakmile zjistila, že jsem to já, okamžitě přestala. A je to opravdu dobrá atrakce, vidět takováhle zvířata zblízka...

1 0
možnosti
Foto

králík je dobrý...ale chápu, že kdo si zprotivil v dětství, tak ho nemusí

0 0
možnosti
MR

M86i11l24a55n 73R12a81d74e62k

3. 10. 2013 17:29

to jeste v 60.tych letech sousede meli pribuzny co jim posilali mase z nutrii, lide se osklibali kdyz je na to zvali, ale ja si rekl, inu, kralik je neco podobneho, a prase je smradlave, tak proc ne. I kdyz predsudky z detstvi clovek tezko prekonava. Mozna kdyby jste nevedel z ceho to maso je. Ja takto snedl iguanu, myslic si ze je to stavnate kure ;-D

1 0
možnosti
RC

V Kanade neji kraliky, nebot to povazuji za podobnou havet, jako mysi.

1 0
možnosti
FS

Myslím, že je spíš považují za domácí mazlíčky, proto je nejí. Alespoň v US to tak je.

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem je ochutnala. Raději nutrie než třeba pajšl ... Krásné fotky, Karma.

1 0
možnosti
HB

Já ji jedl před cca 30 lety a dodnes si pamatuji, že to bylo výborné maso. A klobásky z nutrie jsou super.:-)

4 0
možnosti
PC

Nežral (tedy promiňte - nejedl) byste to, kdybyste věděl, CO to je ... pokud byste k nám přišel na oběd, nerozeznal byste po kuchyňské úpravě od králíka, fakt .. ;-D. Ale přiznávám, že i já si při odběru přeji nutrii bez hlavy, páč ty oranžový zuby mně mírně zneklidňují ;-)

2 0
možnosti
FS

Já ji jedl a mám dojem, že má červený maso, nebo se mýlím? Takže od králíka asi poznat jde.

PS: autorovi se omlovám, budiž mi omluvou, že to bylo takřka před třiceti lety, kdy se daly běžně koupit v krámě.:-)

1 0
možnosti
DK

...tak zalezi na nutricnich hodnotach...;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik