Někdo si z nás dělá srandu. Policie ČR stále chce posílit o další čtyři tisíce prudičů!

Číslo 4000 ohledně chybějících policistů v České republice je už pár let téměř magické. Opět se objevilo v souvislosti s nedávnými teroristickými útoky.

Byli tři, dva muži a jedna žena, služební vůz krátce po poledni zaparkovali ve stínu u účelové komunikace, kde tou dobou jezdí sotva pět aut za hodinu. Tím pádem nehrozilo žádné velké pracovní vypětí. Zkrátka číhali, klábosili a těšili se na prvního blba, na němž si smlsnou a vykáží jakousi činnost. Tím blbem jsem byl při své smůle pochopitelně já.

Oblíbený úkryt čerčanských policistů. Téměř nikdo tady nejezdí, ale ve stínu je dobře...

Měl jsem důležitou schůzku v Praze a cestu si naplánoval tak, abych i při dopravních komplikacích přijel včas. Dopravními komplikacemi však rozumím silniční provoz, nikoli však bezdůvodnou kontrolu policisty. Ovšem se tak stalo. Ze stínu vyběhla policistka, měřící odhadem 155 cm (čímž nechci degradovat ženy menší postavy, nicméně u bezpečnostních složek mi ta míra jaksi nesedí), a přikázala mi zastavit. Musím přiznat, že mě to naštvalo. Údajně žijeme v demokracii a když nedělám nic špatného, pak mě nemá nikdo proč omezovat. Nastala klasika:

„Dobrý den, pane řidiči, silniční kontrola,“ pozdravila mě malá žena. „Prosím, ukažte doklady od vozidla a řidičský průkaz.“

Samozřejmě mnozí čtenáři si řeknou „vo co gou, proč bych ty doklady nevytáhl, jde jen o pár minut času“. Jenže tenhle čtenář je tzv. ovce, podřídí se autoritě, aniž by uvažoval o tom, že být bezdůvodně zastaven je zásah do jeho osobní svobody. Samozřejmě jsem ale doklady vytáhl a již jsem tušil, že bude následovat dýchání do testeru na alkohol. Nemýlil jsem se, ale už jsem byl šíleně nasrán: Kurva, proč ti nudící se cajti ze mě chtějí udělat mermomocí zločince?!

Malá policistka si to ještě zpestřila. Když jsem chtěl fouknout do testeru rovnou bez náústku, protože v tom nasrání jsem měl náústek v levé ruce a tester v pravé, chtěl jsem to mít co nejrychleji za sebou, tak začla řvát, že nedodržuju její pokyny. Pak jsem nedodržel její pokyny v délce výdechu, to se rozzářila, neb mě mohla opět zjebat a možná si myslela, že fakt nadýchám. Tester ukázal 0,00, což ji evidentně zarmoutilo. (Tady dovolte malou odbočku pro znalé čtenáře blogu iDnes. Kdysi jsem napsal blog na podobné téma a jeden z nejmenovaných kolegů, usvědčený udavač represivním složkám totalitního režimu a majitel starého druhdy luxusního automobilu v diskuzi argumentoval, že, cituji: „Policie také nikdy neříká, že výsledek byl 0,0 promile. Ono to také biochemicky není možné, že? Vždy je nějaká přirozená hladina alkoholu.“ Ovšem emeritní agent zapomněl, že v dnešní době testery ukazují opravdu to 0.00 a policie vám nic neříká, vy to vidíte na displeji sami.)

A jdeme do finále! Proč jsem vlastně napsal tento blog? Samozřejmě z nasranosti, že může být řidič (občan) údajně demokratického státu zastaven a okrádán o čas naprosto bezdůvodně jinými občany jen proto, že tito mají uniformu a evidentně se nudí (a proto prudí). Jo, ještě by to mohla policie svést na protiteroristická opatření, jenže teroristé asi nejezdí po účelových komunikacích. A pokud ano, zastavila by je ta mrňavá policistka testerem na alkohol?

Resumé: Tři policisté strávili hezké časné odpoledne ve stínu lípy, aby zbytečně šikanovali bezvýznamné silničce řidiče. Proč nebyli čtyři, anebo třeba osm? A to jich prý chybí ještě čtyři tisíce!

P.S.: Konkrétní policisté jsou z pobočky Čerčany, která se proslavila i jinak:

http://zpravy.idnes.cz/policista-omylem-zastrelil-kolegu-dtl-/krimi.aspx?c=A030312_165303_krimi_ton

 

ras]> 

 

Autor: Aleš Presler | pondělí 5.6.2017 18:10 | karma článku: 34,50 | přečteno: 1575x
  • Další články autora
  • Počet článků 325
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3270x
http://www.slovnikceskeliteratury.cz/showContent.jsp?docId=475

Seznam rubrik